Sökresultat

  1. H

    Mejladresser

    Hej allihop :banan: Alla som vill dela med sig av sin mejladress och då också få ta del av andras kan skicka den till mig via PM. Jag kommer då att sammanställa en lista som jag mejlar till alla intresserade. Detta kan vi sedan använda för att prata om ALLT vi vill och behöver, söka hjälp...
  2. H

    träffas och byta erfarenheter

    Finns det intresse av att starta någon form av gruppträffar tex 2-4 ggr /per år . Inte med barn utan för att stötta och lära oss av varandra, ventilera eller bara träffa andra i samma livssituation :idea: Vi är ju spridda över landet men blir träffarna inte så ofta kan man kanske åka en liten...
  3. H

    enskede-årsta-vantör

    Finns det någon som har placering genom Enskede-Årsta-Vantör (STHLMstad) här? Eller känner till någon annan som har det...
  4. H

    Hur lång tid?

    Det tycks ha gjorts många VÖF bland medlemmarna här. Kan ni dela med er av hur lång tid det tog för er att få beslutet och vilken tingsrätt ni tillhör :bow
  5. H

    behöver råd...

    En av våra :angel: har idag berätta om hur jobbigt det är hemma . Det har tagit 2år att få det förtroendet. Det är riktigt vidriga kränkningar verbalt och även fysisk misshandel. Jag kommer att ringa soc i morgon självklart men det som är viktigast är att skydda barnet tills det blir en...
  6. H

    Hemflytt efter en vårdnadsöverflytt

    Hur vanligt är det att barnet flyttar till bio efter att en vårdnadsöverflyttning gjorts? Känner någon till ett sådant fall?
  7. H

    Nu är är det dax!

    Vi har gjort oss tillgängliga för en (eller två..kanske tre..) ny placering. :claphappy: Lika spännande varje gång. Sitter nästan och stirrar på telefonen hela tiden. Vi har kontaktat de kommunerna vi redan har uppdrag från och funderar på att även kontakta någon org. Har ni något förslag på...
Tillbaka
Topp