Sökresultat

  1. E

    Soc vill att jag ska fortsätta idellt.

    Re: Soc vill att jag ska fortsätta idellt! Hade möte med soc Var på möte idag hos soc! De vill minska min insats till 1 lördag var tredje vecka ett pass på 10 Tim i stället för ettlossa på 5-6 Tim varje vecka! Detta pga av att hens anknytnigns mönster till familjehemmet rubbas vid vecko träffar!
  2. E

    Soc vill att jag ska fortsätta idellt.

    Soc sa vid ett av våra samtal att det inte är bra för barnet ifråga att man har en "anställd" kontakt person förlänge, soc syftade på att det blir en konstgjord relation när man har en part som är "avlönad" för att umgås!
  3. E

    Boktips

    Vill tipsa om en fantastisk bok som Lisbeth Pipping skrivit som heter Familjehemsboken!!
  4. E

    Soc vill att jag ska fortsätta idellt.

    Tack Björken för ditt svar. Just nu känner jag mig inträngd i vägg. Soc och hela nätverket kring hen säger att jag är den vikitigaste personen i hens liv och utan att sätta mig på en guldpedistal så tror jag att hen kommer känna sig enormt sviken om jag försvinner från hens liv. Men det är...
  5. E

    Soc vill att jag ska fortsätta idellt.

    Hej. Jag är konktakt person sedan två år. På dessa två år har det hänt mkt i min "kompis" liv som gjort att även soc säger att jag är den viktigaste i dennes liv just nu för att i nästa mening uttrycka att de på sikt kommer att avsluta med mig. Familjehemssektionen sa senast ja prata med dem...
Tillbaka
Topp