Gott nytt år!

anne

Administrator
Forumpersonal
Hej allihopa!
Nu har julen kommit ikapp mig och då är den redan över. Det har varit ett intensivt år på många plan med upp och nedgångar, som för många av oss.

Det som slår mig är att det finns så många fantastiska människor som kan tänka sig att arbeta med detta. Vi är ett litet "släkte" men vi kämpar oss blå för de här barnen som vi får låna för en kortare, ibland längre tid.

Vi är många som sliter vårt hår över att samhället inte fungerar alla gånger och vi som arbetar med detta får ju tyvärr se baksidan som inte alltid är så rolig.

Nu går vi in i ett nytt år och förhoppningsvis fått lite nya krafter att ta oss an vardagen igen.

Tack till er alla som läser och skriver i forumet. Det är så roligt att läsa alla tips och stöttande inlägg, ofta känner man sig ensam i detta arbete och då kan det vara skönt att läsa om andra som har liknande funderingar.

Ett Gott Nytt År önskar jag er alla!!!

Hälsningar
Anne
admin
 
Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig/er som sliter med detta forum så att vi kan stöta och blöta våra bekymmer men också glädjas med varandra vid minsta framsteg!

Gott slut och framför allt, got NYTT år!
 
Tillbaka
Topp