Färska tips på bra organisationer i mellan Sverige!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är det någon som vill tipsa ett erfaret familjehem om några bra organisationer i melllan Sverige?
PM:a mig gärna. :bow :bow :bow
 
Nåjden är väldigt nonchalanta tycker jag....
vi ringde dit och erbjöd våra tjänster
dom tyckte allt var bra och en handläggare skulle "höra" av sig inom en vecka...
LOL
det har gått 4 månader nu....
 
Vi hade uppdrag för Nåjden för ungefär 9 år sedan - fortfarande ringer dom och frågar hur vi har det, om vi finns tillgängliga för placering etc flera ggr varje år :claphappy:

Men tror att det är, där precis som överallt annars, så olika från person till person... Du har väl råkat ut för ngn "ej bra" - himla synd....

Skulle inte tveka att ta uppdrag varken från Brizad eller Nåjden - seriösa båda två, i våra ögon..
 
Ang Nåjden så vet jag att allt handlar om efterfrågan av både barn och familjer. Det kan vara så att i ert område har man inte så stort behov av familjer. det jag vill säga är att NI säkert är hur bra som helst.
 
jag vet att vi är hur bra som helst....
saknar inte jobb så att säga ;)

hatar bara det nonchalant stilen bara,vilket innebär att jag inte kommer prata gött om dom i vårat nätverk!!!

= deras förlust,inte våran
 
Tänk så olika det kan vara :wink: vi har haft kontakt med nåjden ett flertal gånger, fast de ej har någon placering som vi kan ta emot just nu, har vi haft långa och fina samtal tillsammans med olika personer. Jag ser fram emot att samarbeta med dem längre fram i livet.

A-team jag tycker du ska ge dem en chans till, de ligger på min tio i topp lista :D

Lycka till
Carina
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp