Hitta familjer i närheten

Diskussion i 'Träffa andra familjer!' startad av anne, 25 november 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. anne

anne Administrator Staff Member

Hej!
    Om det finns något intresse av att hitta andra familjer som bor i er närhet, från detta forum, så kan jag skapa fler forum som är uppdelat på vart man bor i Sverige, t.ex. ett forum för Skåne. Dessa forum tänker jag ska vara låsta och att man får höra av sig till mig om man vill vara med. Forumet kommer bara att vara synligt för de som är med i just det forumet. D.v.s inga andra kan se vad som skrivs.
    Det kommer att finnas en nålad tråd i varje forum med en lista över vilka medlemmar som finns i forumet.

Man får svara kort på 3 frågor (svaren stannar hos mig och visas inte för någon annan)
    1. I vilken kommun man bor.
    2. Hur länge man varit familjehem, jourhem, kontaktfamilj.
    3. Varför man valt att bli familjehem, jourhem, kontaktfamilj.

Skicka ett PM eller mail till mig, familjehemmet@familjehemmet.se, om ni vill vara med!

Hälsningar
    Anne
    admin

TILLÄGG 2012-11-29
    Jag har funderat länge nu på detta med indelningen och tillsvidare så kör vi på Södra Sverige (Götaland), Mellan Sverige (Svealand) och Norra Sverige (Norrland). Tänker att man kan skapa trådar i forumet för att lättare dela upp landsdelen. Skulle det senare visa sig att det blir krångligt och att en ny forumkategori behövs ex. Västra götaland så fixar jag det.

2. en bra idé Anne.. hur gör vi med oss som kanske vill spänna över gränserna lite då.
    Tänker på de som ligger i närheten tex skåne-halland eller skåne-blekinge osv...

Visserligen är vi ganska många medlemmar men vi är ganska spridda över sverige och iaf jag kan tänka mig att umgås med utsocknes :wink:

3. anne

Ja det var ju en väldigt bra fråga :razz:

Man kanske kan vara med i två? Eller ska jag ha någon annan indelning på Sverige som är bättre?

Anne

4. tre

tre

Hej Anne!

Jag håller med Adal. Skåne, Småland, Halland och Blekinge kan ju hänga ihop här nere :idea: . Avståndet är inte jättelångt. Jag vet inte hur det ser ut upp åt landet, vilka som kan hänga ihop där :? .

Bara ett förslag.

Tre

5. Man kanske kan skiva T.e.x Ekerö kommun Stockholms län (för min kommun ligger ju nån mil utanför stockholm) Då kan man ju välja själv om man vill kontakta någon i Uppsala eller Enköping som är väldigt nära.
    Man vet ju ungefär vilka städer man har i närheten i stället för landskap.

6. :claphappy: :claphappy: :claphappy: :claphappy:
    Detta är ju en så underbar ide att man får gåshud :D
    Håller med om att nedre delen av sverige är inte avstånden så gigantiska och jag är inte den som dömmer ut utsocknes heller LOL
    Denna teckniska idiot är mållös och enormt imponerad av att man kan göra så :razz:
    Förklaring : jag reder inte ens ut facebooks alla märkligheter :?
    jag har lyckats få in ett kort en gång men vet inte hur :?
    Jag personligen är tacksam för visat tålamod :bow

7. anne

Vi kör på det, tack!

Hälsningar
    Anne

8. anne

Hej!
    Jag ändrade till Södra Sverige tillsvidare. Då kan ni skapa trådar för att hitta varann närmare och skulle det visa sig att det behövs fler forumkategorier för att göra det enklare så fixar jag till det, inga problem!

Hälsningar
    Anne
    admin

9. Göteborg- Bohuslän? För oss i Bohuslän o de Norra delarna är Göteborg nära.... Västra Götalands Län? Kan det funka?

10. Sklulle skicka pm men tryckte besvara :oops:
    En väääääldigt förvirrad knäppgök ber om ursäkt :oops:

11. anne

Hej!
    Har gjort ett tillägg i mitt ursprungliga inlägg, se nedan:

Jag har funderat länge nu på detta med indelningen och tillsvidare så kör vi på Södra Sverige (Götaland), Mellan Sverige (Svealand) och Norra Sverige (Norrland). Tänker att man kan skapa trådar i forumet för att lättare dela upp landsdelen. Skulle det senare visa sig att det blir krångligt och att en ny forumkategori behövs ex. Västra götaland så fixar jag det.

Vänliga hälsningar
    Anne
    admin

12. Tror det blir jättebra Anne :razz:

13. Håller med , de indelningarna är man ju van vid från nyheterna så lättare att hålla reda på . :razz:
    :claphappy: :claphappy: :claphappy:

14. anne

Härligt att ni är nöjda :D

/Anne

15. ----------

:claphappy: Hej:)

Vill bara PUFFFA Lite för "Hitta Familjer" :idea: :)

16. Vad händer?! Något på G ännu??? Bor i Västra Götaland och har varit F-hem i 8 månader. Känner mig dock väldigt ensam...

17. Bor också i Västra Götaland...SaWe...

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan