Livet går vidare...........

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har i dagarna 2 haft skolavslutningar åt flera håll och kanter. Träffat trevliga människor i alla åldrar - men just den här dagen har varit alldeles speciell. Att få se glädjen och stoltheten hos en ungdom, som har en säker vetskap om att här hör jag hemma, visa upp och bjuda in "sin" släkt till avslutningsfirande med brunch, underhållning och fantastiskt mycket skratt och stoj. Att se det självklara sätt som h*n för sig på i vetskap om att vi alla vuxna som finns runt h*n fungerar tillsammans och har trevligt ihop - det ger mig glädje ända in i själen, känner mig så stolt och lycklig idag :D
 
Grattis... Så trevligt.
Själv har vi en trist dag då en av våra placerade tar studenten i dag. Men våra övriga placerade barn var inte välkomna utan att h*n ville att vi skulle gömma undan dessa som har bott hos oss i flera år. Detta gick vi naturligtvis inte med på. I stället så firas det med sin partners familj som ställer till med fest. Personen i fråga har bott hos oss i 15 år. Men tyvärr är vi lätta att byttas ut. Så jag blir så glad då jag läser dina rader.
 
Grattis, är vad jag också vill säga, så roligt för er alla. Det är ju precis dit man så gärna vill få till det.
Så skönt för ert student barn också och det är ju det allra viktigaste att dem mår bra. Mår dem bra så är det ett mycket gott betyg på att ni har lagt ner ett jättebra arbete. Kanske att också alla andra inblandade har gjort det dem skulle?
Njut av tid som är, flyt på i medgången liksom.
Vänlig sommarhälsning från MGB (tyvärr spöregnar det här).

Fox sa:
Har i dagarna 2 haft skolavslutningar åt flera håll och kanter. Träffat trevliga människor i alla åldrar - men just den här dagen har varit alldeles speciell. Att få se glädjen och stoltheten hos en ungdom, som har en säker vetskap om att här hör jag hemma, visa upp och bjuda in "sin" släkt till avslutningsfirande med brunch, underhållning och fantastiskt mycket skratt och stoj. Att se det självklara sätt som h*n för sig på i vetskap om att vi alla vuxna som finns runt h*n fungerar tillsammans och har trevligt ihop - det ger mig glädje ända in i själen, känner mig så stolt och lycklig idag :D
 
GRATTIS!

Visst är det en härlig känsla!!! :banan: :rollhappy:
Vi hade förmånen att få "ha" studenten för vår fd plac för två år sedan.
Trots att hon flyttade innan nian var slut var det ändå hos oss som hon ville fira..................
Tillsammans med biosläkten!!

Känns härligt att se att de tagit sig "så långt" även om inte de haft de bästa förutsättningarna.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp