Anne...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
en liten tanke som slog mig igår

vi är många som gör listor för olika saker för att komma ihåg vid olika möten med soc...
Finns det möljighet att spara ner tex word/wxcel filer på något sätt så att vi kan dela med oss till varandra?

anne

Administrator
Forumpersonal
Hej!
Jag har också tänkt i de banorna :razz:

Jag har gjort det möjligt nu att bifoga filer både när man skriver inlägg och skickar PM.
Jag skulle även kunna skapa låsta trådar i de olika forumen med värdefull information och tips och är det långa listor så gör jag om dem till pdf, så man kan ladda ner den smidigt. Men då behöver jag lite hjälp med att hitta informationen.

Här är det regn, så vi har en härlig slappardag :D

Hälsningar
Anne

låter jättebra... :razz:
var och en som har en bra lista som de använder sig av skulle kunna lägga ut den i den låsta filen eller maila till dig. Att spara som pdf kan de flesta göra idag på sina datorer så där kanske du inte behöver lägga ner så mycket jobb på att spara om...

Vi har oxå haft "skitväder" idag så ungarna har lite gått varandra på nerverna 8)
Skönt att det är skola i morgon igen så de får utlopp för sina upptåg igen
/Adal

anne

Administrator
Forumpersonal
Ja det blir jättebra det. Maila mig info så lägger jag ut det i passande forum i en låst tråd.

Skicka det till kontakt@familjehemsbanken.se

Mellan regnskurarna sprang barna ut och lekte en stund. Blev väldigt mycket springande in och ut idag :D

Anne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp