Besked imorgon

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om, om, om, om.....om jag ändå trodde att detta barn skulle må bra av att flytta, om jag ändå trodde att detta barn skulle bli väl bemött, sedd o bekräftad för det barn det är....trots sina bekymmer o problem. Om jag ändå trodde att barnet ville bo med sin biologiska förälder, om jag ändå trodde att Liten ville något annat än bo kar här...om jag ändå trodde att Liten skulle klara av en flytt....

Men det gör jag inte. Jag tror att Liten har det bäst här i vår familj, här bland sina invanda rutiner. Jag tror att barnets hälsa rent fysiskt kan skadas av en flytt då barnet har bekymmer av vissa slag. Jag tror att detta barn kommer att skadas för all framtid om Förvaltnngsätten beslutar att barnet ska till bio. Jag väntar svar. Vi väntar svar. Jag vänder o vrider på allt- kanske det ändå vore bäst...men tror ju det motsatta. Tror att barnets bästa är att bo kvar här i vårt lugn och i vår kärlek. Med sina bios kärlek, men inte under deras tak.

Jag väntar besked. Imorgon får vi svar.
 
O så kom beskedet , dgen efter. Barnet fick stanna!! :love:

Men nu är det dags igen. Domen överklagades, åter. O nu väntar vi besked igen, från Kammarrätten. Jag hanterar det bra, men då o då kommer det över mig- oron att mista denna Liten. Det gör så ont att tänka på. Men hoppas o ber att det ska gå vägen även denna gång...nu har barnet varit placerat i 6 år....

Om några veckor vet vi. Hoppas, hoppas, hoppas...
 
ja varför har det inte gjorts en vårnadsflytt?
Efter 6 år så hoppas jag med hela mitt hjärta att eran :angel: får stanna. Det är INTE ok att flytta barnet efter så lång tid.
Styrkekramar!!!!
 
Nog är det väl galet om eran liten skulle behöva flytta efter så lång tid ???
Skönt att det gick vägen denna gång iaf.
Håller tummarna för er och liten.
 
Idag ska jag o Liten njuta av "hemmadag", dvs ingen förskola- vi ska åka o bada o Liten ska ta BAddaren. :razz: . O jag ska smygfira att Liten får bo kvar här! H*n vet ju inte vad som varit i görningen- men fira kan man ju göra av många anledningar!!! :banan:

Min Liten är fantastisk!!! :love:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp