Borde inte få vara familjehem

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja ska inte göra så stort inlägg på detta

Mina barn hade ett famijehem färdigt när placeringen skulle bli dom flytta ditt o trivdes 3dagar senare ringer dom soc jag vill inte ha dessa ungar mera o kör till kommunen o lämnar dom. veckan därpå blir hon familjehem till annan kommun o annat barn, o tog förra året ett nytt spädbarn.

Hur jag vet det är efter prat med Soc och en annan familj som har det familjehemmet
Ja snacka med soc när mitt hände o soc sa hon blir svartlistad för så får man inte göra hon va nog inte svartlistad.

Tråkigt när det blir så. Hon vart nog svartlistad åt just den kommunen, men inte åt alla. Det finns inga såna register. Trivs dina barn i det andra hemmet?

Ja har snackat med den kommunen o dom visste det inträffade men det va inte så man jobba om man hade familjehem

ja dom trivs jättebra o jag har pratat med dom o dom vill bo kvar där men va hos mig på helgerna dom trivs inte hos helgfamiljehemmet vilket vi är på väg till om soc hade snabbat sig lite med sina planer dom ger inte konkreta datumer det drar månader det skadar barnen men denna kommunen är lite rolig
Hade det gått hade jag önskat LVuvården övergick till Sol o dom va kvar men hos mig uch va det blev eko

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp