Dags igen :-))

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Efter en välbehövlig återhämtning / semester har vi återigen anmält intresse för att ta emot ny/nya plac. Tänk att man kan ta emot så mycket "stryk" och ändå känna suget efter detta jobb - det är mycket av en livsstil och det är faktiskt ganska tomt när det inte finns någon eller några "extra" i familjen :razz:

Har fått flera förfrågningar och även gjort en Kälvesten med 2 dagars varsel... Som utredaren sa - det är huggsexa om erfarna familjehem!

Längtar efter att få komma igång igen :banan:
 
Grattis, ni verkar bo på "rätt" plats :claphappy:

Vi har i o f s "bara" anmält oss till vår hemkommun och en till än så länge. :oops:
Men någon huggsexa är det inte här.......... :oops:
Tror vi kan räknas som erfarna efter 15 år i "det"...... :angel :wink:

Vi håller på att renovera ett rum så extrarummen är förråd och tillfälligt sovrum åt oss just nu.
Men så snart det är klart så............
:banan:
 
Kan också hålla med om att det inte är nån huggsexa....Vi har anmält oss till några kommuner...och ingen har nåt just nu. Fast å andra sidan så har vi ganska snäv åldersönskan...så det är därför vi får vänta.

Vad jag inte kan förstå är de 5 kommuner jag mailat som inte ens har svarat tillbaka....Det kan jag kalla slappt.
 
Jag får nog ta tillbaka lite.................. :oops:
I eftermiddags ringde den andra kommunen och ville träffa oss nästa vecka!
Vet inte om det är allmänt besök för att se vilka vi är eller om de har nåt på lut.
Glömde fråga, de ringde lite olägligt när vi var på shoppingtur i Ullared :angel
Återstår att se men det känns i a f kul att de vill träffa oss över huvud taget! :banan:
 
Honey - vad kul att dom ringde! Hoppas dom har ett uppdrag i åtanke till er :razz:
Turnit - håller med om att det är oerhört slappt, men tycker ofta att soc kanske överlag är lite sävliga :smirk: Finns naturligtvis toppenmänniskor även där - fast dom ibland lyser med sin sällsynthet...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp