Har inte fått några avtal på de senaste 3 plac jourisarna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
... Precis som rubriken lyder, orgen har " glömt" / struntat i att skriva avtal för de senaste jourisarna vi haft..
Har på " kul" ( nåja, så kul är det ju inte) medvetet låtit bli att påpeka detta för nuvarande konsulenter vi har. Mest för att se hur långt det kan gå...nuvarande plac har varit i 4 mån utan avtal.....
Kan JAG " åka dit" på det deras ansvar helt och hållet ?
Jag ska naturligtvis ta det med dem nu snarast, anser att det är väldigt slarvigt och oansvarigt av dem.
I övrigt är det ett bra samarbete och vi är ganska nöjda i stort.
Vi har samarbetat med orgen snart 3 år men då med en annan konsulent, aldrig strulat förrän nu.
 
Re: Har inte fått några avtal på de senaste 3 plac jourisarn

vi har faktiskt aldrig haft skrivet avtal när vi jourat för kommunen, mer än första gången.
Tror att de går på det först, kommer inte ihåg exakt hur det var formulerat.
De jourisar vi haft har bara bott akut 2-3 dagar och då har vi löst det muntligt, som aldrig har felat.
En jouris bodde 2 v, det var när vi semestervikarierade för ordinarie så då fanns allt redan planerat med dom.

Har faktiskt inte tänkt på det förrän jag läste ditt inlägg............. :? :idea:
 
Re: Har inte fått några avtal på de senaste 3 plac jourisarn

Dom organisationer vi arbetat för har alltid varit snabba med det värre är det med mitt första jouruppdrag genom komun direkt tog tre månader innan något avtal dök upp.Visst muntligt på telefon kom vi överenns om ersättning men det var då allt fö ett väldigt frånvarande soc.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp