Hej från en nykomling !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej!
Har äntligen fått fingrarna ur och registrerat mig på vår eminenta sajt. Jag och min man är ett förstärkt familjehem i Norrland. Just nu har vi 2 :angel: boende på heltid samt tillhörande pojkvän 4 dagar i veckan och en 3e :angel: på väg in i dagarna. Alla barnen är i övre tonåren och de placeringar vi har haft tidigare har oxå varit äldre.

Jag har under de senaste 5 åren ofta varit in här på sidan och läst och fått stöd och råd av alla er fantastiska vardagshjältar, nu känns det jätteroligt att ta mer aktiv del :razz:

För tillfället är det lite rörigt här hemma med en :angel: som håller på med sin tonårsfrigörelse i turbo fart samtidigt som det är dags för biobesök för första gången på 5! år och i ett annat land!!! jag käkar losec som tulo just nu :smirk:
För att inte tala om den traditionella julångesten som kommer för alla våra barn, så vi koncentrerar oss på microsteg och små små aktiviteter.

Tack för mig och vi hörs i forumet :razz:
 
Välkommen!
Kul att vi blir fler härinne, det där med losec som tulo var bra, så skulle vi alla kanske behöva göra härinne emellanåt :claphappy: :rollhappy:
 
Tack tack :D ja losec kan rädda de flesta situationer :angel
typ skrutt :angel: som inte kom hem förrän i förmiddags för " du sa ju att jag fick bestämma själv" och då tolkade utekväll med vännerna till att bli ett utedygn!! Nå nu är h*n hemma igen tack och lov. Denna :angel: tolkar saker och ting mycket mycket bokstavligt :smirk:
 
Mikkeman sa:
Välkommen!!! ju fler vi blir ju starkare vi blir :banan:
Mikkeman
Tack! ja visst är det viktigt att vi blir både fler och starkare, jag förstår på ett sätt att det inte blir "bra" tv/tidningsartiklar av oss som lever nära dessa barn och som ser allt det som sker i det dolda MEN...åh vad jag skulle vilja se mer positiva reportage, inte minst för barnens skull!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp