Helt fantastiskt ❤️❤️❤️

Jag är så oerhört glad över att allt funkar så bra. Vårt barn kom till oss tidigt i somras och från dag ett har allt varit kanon. Det är en underbar person, som verkligen passar hela familjen.

Även soc är fenomenala. Vilka kontaktpersoner vi har!!
Barnet har stora funktionshinder, så vi är i kontakt med många olika professionaliteter och alla är så hjälpsamma och ordentliga.
Varenda människa vi har kommit i kontakt med har varit så bra. Och inte minst jourfamiljen hen bodde i.

Detta hade jag verkligen inte väntat mig, trodde vi skulle stött på bekymmer relativt snart, men än så länge fungerar allt.

Ville bara berätta det
 
Underbart, så härligt att höra. När ni en dag kommer till en dal så har ni resurser och kraft sparat på det andra "kontot", då tar ni er igenom dalgången och fixar det också. Kram och fortsatt lycka till!
 
Jag är så oerhört glad över att allt funkar så bra. Vårt barn kom till oss tidigt i somras och från dag ett har allt varit kanon. Det är en underbar person, som verkligen passar hela familjen.

Även soc är fenomenala. Vilka kontaktpersoner vi har!!
Barnet har stora funktionshinder, så vi är i kontakt med många olika professionaliteter och alla är så hjälpsamma och ordentliga.
Varenda människa vi har kommit i kontakt med har varit så bra. Och inte minst jourfamiljen hen bodde i.

Detta hade jag verkligen inte väntat mig, trodde vi skulle stött på bekymmer relativt snart, men än så länge fungerar allt.

Ville bara berätta det
 
Tack solblomma och solrosa :)

Det känns bra fortfarande, även om det stundvis är rätt tungt.
Vi hoppas verkligen det fortsätter bra och allra viktigast är relationen med soc, för vi behöver verkligen stå på samma sida och ha deras stöd.
 
Tillbaka
Topp