HELT SLUT typ

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej alla,jag är ny här! Plötsligt har vi två små i familjen (uppväxtplacering LVU) 4 o 6 år vi har sen tidigareen kille på 16 också och våra bio 10 o 17.
Hjälp va energi de små nya tar, har bott här i tre veckor nu. Känner mig HELT SLUT typ.
Ge mig lite kraft..om ni kan. Hur gör ni som har småbarn med läggningen? Vi läser först bok... men sen, om vi ligger brevid somnar dom efter ca. 1,5timmar om vi pysslar i hemmet och bara går in och tittar till tar det lika lång tid men man känner sig taskig.
I dag ska jag göra lite grejer själv och min man sköta hemmet, känns lyxigt!
 
Hej och massor av VÄLKOMMEN hit.

Jag har tre biobarn under 8 och lägger oftast själv. Först är det tandborstning fall nån somnar under sagan sen läser jag oftast i soffan innan läggning. Sen kryper alla till sängs. puss och god natt och lite mysprat i varje säng. Sen går jag fram och tillbaka lite, det behöver den minsta. De andra somnar själva. Men det ju en vanesak. Vet du hur de blivit nattade innan?



Välkommen hit igen.
 
Tack! Snälla! för alla tipps det känns så bra att bara veta att man inte är ensam. Nu orkar jag massor igen!
Ida sa:
Hej och massor av VÄLKOMMEN hit.

Jag har tre biobarn under 8 och lägger oftast själv. Först är det tandborstning fall nån somnar under sagan sen läser jag oftast i soffan innan läggning. Sen kryper alla till sängs. puss och god natt och lite mysprat i varje säng. Sen går jag fram och tillbaka lite, det behöver den minsta. De andra somnar själva. Men det ju en vanesak. Vet du hur de blivit nattade innan?


Välkommen hit igen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp