Hembesök idag!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Äntligen! Är nervös och förväntansfull. Hoppas att hon har en placering i åtanke, det är verkligen dax nu. Har väntat så länge.

Vill naturligtvis göra ett bra intryck, tänk om hon inte gillar oss? Pendlar mellan att vara supernervös till att vara förväntansfull men nu är det iaf bara några timmar kvar tills hon kommer.

Håll tummarna att hon gillar oss och har en plac. i åtanke!
 
ev placering

Hej!
Jag vet hur det känns. Vi har idag haft besök av soc. de hade barn i åtanke åt oss, men det tar ju två veckor innan e har beslutat om vi är godkända av soc. Det är tur att vi familjehem är duktiga på att vänta. Förra veckan var det en annan kommun här och pratade med oss, dom var väldigt possitiva och ville att vi skulle höra av oss till dom så fort vi vet något om soc. som var här idag vill ha oss eller inte.
Vi har redan haft en placering hos oss tidigare som har flyttat hem, så vi är ju redan utredda och har erfarenhet av att vara familjehem.
Jag hoppas att det går bra för er och att ni får veta något....

mvh: Annsofie
 
Besöker gick bra (tror jag iaf). Mycket trevlig kvinna som kom. Hon var här i ca 3 timmar och frågade om vår uppväxt, vår relation och vad vi sysslar med. + trevligt småprat. Hade ingen placering i åtanke så idag ringer jag runt lite överallt och påminner att vi finns. Har tänkt att iaf försöka få ett hembesök inbokat så att det händer något. Hoppas vi får en placering snart! Hels får de ringa på en gång.. :P

Det är dax att det börjar hända lite grejer...!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp