Hur många änglar har ni hemma just nu ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej tänkte bara kolla hur många :angel: har ni hemma just nu vet ju att några har flera stycken :) så tänkte att det kunde vars intressant.
Fler placeringar på G ?

:/Skorpan
 
Vi har 2 :angel: , men fick i onsdags frågan om vi kan tänka oss 2 :angel: till... Det är vårt kontakt barn med lill :angel: som behöver familjehem. Så nu går vi här i tankarna om vi ska el inte ska... så svårt att veta.
 
Hejsan!
Vi har en liten :angel: Och sen ska vi bli kontaktfamilj åt en liten :angel: om någon månad!!
Sen får vi tyvärr inte plats fler hemma men jag håller på att bearbeta mannen att bygga ut huset :rollhappy: Ha en fantastisk helg i vårvädret!! Kramar Josse
 
Vi har 3....2 jourisar och en fast placering.
Ena flyttar om dryga veckan, ena fick för sig att flytta hem till sin mamma i går...men den platsen vill inte soss säga upp ännu :angel
Fick en förfrågan i förrgår om en jour- :angel: men tackade nej för min magkänsla sa att h*n inte skulle passa in här just nu.
 
Vi har 3 stycken. Har fått förfrågan om att bli kontaktfamilj för 3 syskon. Har även fått förfrågan om en ensamkommandeflykting ungdom..... Vi har oftas 5 platser men har under 1½ bara haft vår 3 pga av två besvärliga placeringa tidigar så familjen behövde hämta kraft.... Men nu är vi på G igen.
 
Jätte spännande glömde ju själv svara :) vi har 2 :angel: här och en liten :angel: på avlastning
Och väntar med spänning på en liten ängel nu till veckan

Hoppas alla där ute får en toppen helg i det underbara vädret !!
 
Här har vi 5 st + en avlastning i åldrarna 2år 3år 2st 9åringar och en 17 åring. Avlastningen är 4 år
:D
Sen har vi vårat stora hjärta som har flyttat hemmifrån men kommer ofta som tur är :wink:
 
En liten följd fråga :) till all men framförallt ni som har fler :angel: en 2 . Hur många bio barn har ni :) börjar med att svara själv denna gången mina är 11 , 7 och 3 1\2 år :)

Hoppas ni haft en underbar helg i det fina vädret :)
 
Vi har 4 biologiska barn 26, 25, 23 och 19 år.
Alla har flyttat utom 19 åringen som tar studenten i juni :claphappy:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp