Jag bara älskar detta forumet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hoppar in här flera gånger om dagen och hoppas att nån ska ha skrivit nåt. Beroende? Tja, kanske det :) man lär sig massor!! Önskar att det varit mer aktivitet. Men jag vet att det finns många som jag som bara läser de första månaderna för att sedan börja skriva lite smått

STOR kram till er alla, ni lär mig mycket varje dag!!!
 
kan bara hålla med dig Ida... sen går ju allt i perioder hur många som är här inne... många har fortfarande semester och är bortresta, andra går hemma och väntar på att skolan ska börja.

Själv har jag precis börjat jobba igen och resten av tiden bygger vi klart lägenheten på tomten så att den ska bli klar....

Gör som du tittar in flera gånger/dag för att se om det händer något

Ha det gott!
 
håller med, det känns skönt att dela med sej av lite tankar och läsa om hur andra familjehem tacklar motgångar och medvind. I verkliga livet kan man ju inte gå runt och prata om sina uppdrag hur som helst vilket gör att iallafall jag har ett stort behov att få prata om saker som händer när man är familjehem. här kan vi hålla oss inom sekretessen och ändå få lite in-put från andra i samma situation :rollhappy:
 
Jag håller med. Jag läste några andra forum och där blev folk mobbad eller hade bara konstiga frågor (och jätte dåliga svar)... här är fold mycket mer positiva och faktist försöker hjälpa till.
Corrina
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp