Lite smått irriterad!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja, detta gav ju ett gott intryck.
En ny kommun ville så gärna komma på hembesök. Vi bokade tid idag. Nu har det gått 1 1/2 timme och de har inte dykt upp.
Det ger ju ett gott intryck!
Mannen kompade ut tidigare, stora sonen gick tidigare fr skolan, och så kommer de inte. Hör inte ens av sig. Försökte ringa, men ingen svarade.
Ja! Den här kommunen känns ju superba!
Våra andra kommuner vi haft uppdrag åt, har alltid hållet tider nästan inpå minuten.
Tur vi iaf är inne i rullarna hos några andra kommuner...
 
Fy så dåligt......självklart kan det hända sker men höra av sig måste dom självklart, men är dom så här redan nu så ska du nog vara glad att du inte jobbar med dom :angel :angel
 
Fy så tråkigt!
Idag kan man ringa när och var som helst om det dyker upp förhinder.

Vår nya kontakt är precis tvärt om.
Ringde för att boka om tiden en kvart, när dom var på väg och insåg att dom skulle bli 5 min sena ringde dom även om det.......
Har inte varit med om maken innan!

Ring/mejla dom dock och kolla så det inte blivit något missförstånd om datumet!
KAN ju också hända......
 
Ja...givetvis blev det nåt missförstånd. Ändå fast vi pratat om det i veckan per telefon. Men men...alla kan ju göra fel. Får kolla ut ett nytt datum. Men då EFTER skoltid så inte grabben missar ännu en lektion.
Blev bara lite irriterad. Man förbereder ju en hel del inför dessa besök ;).
Ja, man får väl se det positivt- Hela huset blev ju städat INNAN helgen...har annars en förmåga att fixa det på söndagar :D
Ha en trevlig helg allihop! Nu ska jag njuta av mitt nystädade hem :wink:
 
Härligt med nystädat hus!!! Mitt är fortfarande ganska hyffsat i ordning efter soc-besök i onsdags....får se hur länge det är så... :wink:

Apropå tider. Vårt soc är inte bra på att hålla tider. Kan lätt bli sena utan att ringa- har lärt mig det nu. O ibland ringer de. Alltid tacksamt. Det tristaste är att de ibland har glömt att avboka - o jag har åkt 15 mil en väg för att f reda på att mötet är inställt...eller tvärtomämdå de plötsligt kommer på att det ska vara möte- dagen efter... Jaja, det är inga stora problem i det stora hela. Men lite irriterane ibland. :angel

Problem är ju relativa.... i det stora hela är tiderna det minsta bekymret- att ständigt föra kamp med bio r det tuffaste- alla rättsliga överklaganden. Så ja, punkligeheten får jag leva med.

Trevlig helg! O lycka till på mötet med dem nästa gång!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp