Nära anhörig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Åh vad glad man kan bli - mitt i allt trassel som är här hemma nu.... En farmor som ringer och talar om att vi gjort ett fantastiskt jobb med :angel: som är placerad hos oss! Jag behöver massor nu - kunde inte komma lägligare :razz:
 
Fox sa:
Åh vad glad man kan bli - mitt i allt trassel som är här hemma nu.... En farmor som ringer och talar om att vi gjort ett fantastiskt jobb med :angel: som är placerad hos oss! Jag behöver massor nu - kunde inte komma lägligare :razz:
Vad roligt för Er! Visst behöver man uppmuntran för inte är det lätt alla gånger! :claphappy:
 
Känner igen känslan, när man får bekräftelse från anhöriga. Sug åt dig...ni gör ett kanonbra jobb!!

Kram


Fox sa:
Åh vad glad man kan bli - mitt i allt trassel som är här hemma nu.... En farmor som ringer och talar om att vi gjort ett fantastiskt jobb med :angel: som är placerad hos oss! Jag behöver massor nu - kunde inte komma lägligare :razz:
 
:claphappy:
Gör som Turnit säger....SUG ÅT dig och här kommer en pepp- och styrkekram till!!!
*Kramelikram* bra jobbat! :D
 
Det är väl därför vi använder detta forum!! :D För att få ventilera oss! Och ibland få känna oss bra, få uppskattning från nån som vet att vi gör ett bra jobb. För alla vet inte, alla är inte insatta i vad det innebär.

Sträck på dig...sug åt dig..än en gång!! :claphappy:


Fox sa:
Vad gulliga ni är allesammans! :razz:
 
Jaaaa....sug på den karamellen!!!! :claphappy:
Beröm och uppskattning verkar ju vara en bristvara.......tyvärr!Så nog känns det skönt när det kommer nåt vänligt från ett oväntat håll!
Bra jobb görs det i de flesta familjehem!!!!
Grattis!!!!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp