nattumgänge?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej! Som jag förstår så är umgängena väldigt olika men jag undrar om det här är så bra för vår :angel: ?
Umgängena ändrades snabbt i våras från övervakade några timmar till övernattningar var 10-e dygn hos bio mor. Nu har dessa umgängen glesats ut något men nu har det även tillkommit övernattning hos bio far.
Nu undrar jag om det är så bra för liten? Vad tror ni?
H'n är två år och har alltså umgänge varannan vecka ett dygn hos bio mamma och lika ofta hos pappan plus extraumgängen här emellanåt. Vi måste ta ledigt från dagis några dagar i månaden för att det ska funka.
Vi har märkt tydligt att liten gått tillbaks i vissa beteenden över sommaren :littlesad
 
Förstår att du känner dig tveksam . Det du förmedlar känns inte bra . Att :angel: går tillbaka i beteendet är ju en väckarklocka , visst kan det gå lite fram och tillbaka i utveckling och beteende men är det större och i samband med större förändringar så går i alla fall min alarmklocka igång . Alla barn har olika personlighet och vissa barn verkar omsällningar och förändringar rinna av som vatten på en gås andra klarar inte ens så lite som från sommartid till vintertid utan att hamna i kraftig obalans .
Vet soc. om detta och hur ställer dom sig till detta ? Får du någon respons ?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp