Så underbart jul glad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det tog 24h att hitta den glädjen en vilsen :angel: från landet långt bort har anlänt, vi var ju fullt hus men va f... de e ju jul o 1 januari går ett flyttlass med en ut. Fyra ord svenska kan :angel: men vi har ju gjort den resan en gång innan. Nu väntar uppesittarnätter(vak) i julfridens tecken. Mitt hjärta är nog lite för stort men det känns väldigt rätt.

Gubben börjar nog bli blödig men lycklig.

Vill nu önska er alla som finns på detta underbara forum och dom som driver det. En riktigt god jul.
Mikkeman
 
Vi önskar dig och er alla, detsamma!

Ni är fantastiska, glöm inte det! :claphappy:

Varma julhälsningar från
Anne och Andreas
admin
 
God Jul på er allihopa! Ta hand om varandra och glöm inte bort det som verkligen är viktigast med julen. Att vara tillsammans.

Min 16-årige son miste en nära vän som ska begravas idag och jag kan inte annat än sitta och tänka hur viktigt det är att vi tar hand om varandra och som mammac säjer, vara generösa. Generösa med vår tid och vår kärlek. Det kan våra underbara barn aldrig få för mycket av så ös på! :bounce:
 
Hej!

Alla andra har sagt så mycket fint och bra så jag har inget att tillägga, så jag önskar bara er alla

EN RIKTIGT GOD JUL!!!!!

Kram Tre
 
Om De kommande dagarna o åren blir som de 2 senaste dagarna, ja, då har jag inte mkt att klaga på.... :wink:

Jag hoppas alltså på ett lugnt firande utan storstor oro o ett år i positivitismens anda. Man vet inget om framtiden- men om nutiden vet jag- o den är härlig!!! Har fått känna på så många fina människros välvilja denna vecka, hur deras intention har varit att förgylla o förenkla min Litens o min familjs liv med så små enkla medel som att skriva intyg när det behövts, släppa fram mig i Konsumkön när tiden rann iväg, hur kramen från förskolepersonalen värmde, att jag fick ngn slags positiv kontakt med bioförälder o när soc faktiskt föröker ordna med praktiska saker som vi velat ha haft fixat för 3 år sedan. Man ska väl inte gnälla om det som varit- utan glädjas åt det som verkar kunna ordnas.....

Snart är Julen här!

Tack Mickeman för denna positiva trådstart!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp