Stor Barnvagn till flera barn

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kostar ju lika mycket som en vanlig barnvagn (ja, jag har lagt till moms och skatt) :D .
Helt ok .... den sidan hadde man behövt för ett antal år sedan ..... fick köpa 2 vagnar istället men det funkar ju bara när man är fler än en så .... oavsett blev jag inte så rörlig jag ville :roll: .

Nåja .... fantastisk sida och ska komma ihåg för ev. framtida behov . Suveränt tips :D :claphappy:
 
Hej
Hoppas ni haft en trevlig kväll :)

Kollade på denna när 4 åringarna var små och gillade den inte alls. Korta ryggar så passar bara små barn och går inte att få upp för en trottoar kant då den inte går. Att tilta och baka upp gick inte då det kändes som handtaget skulle gå av :( och den klarade inte så många kilo. Per plats heller :(

Sorry var inte nöjd alls köpte två brio tvilling sulky i stället och när dom blev större hade vi bara en två bakom på bakaxlen och två i ;) perfekt ännu lite större så hade vi bara en brio race en bak på axlen och en i och två barn fick gå en på varje sida ;) om någon strullade så kunde man sätta två på sitt delen ;)

Föddes vad på hittig man är ;)


God kväll alla ( sorry för negativa med vagnen )
 
Ajaj ... framkommlighet och hållbarhet tog jag för given då det stod om leveranser och extra hållbarhet till förskolor . Vet efter egen erfarenhet hur mycket stryk de vagnarna tar 8) .
 
Hej

Smaken är ju som baken våra små var 1 1/2 år och inget för oss alls :( passar små spädbarn bra kan jag tänka mig ( Danmark och många andra länder börjar ju barnen som spädisar på förskolor)
 
Mycket möjligt, jag har inte själv "kännt" på vagnen så jag vet inte. Antog precis som nebulosa också att den kunde vara bra om den var avsedd för förskolor. Men smaken kan ju vara som baken, delad ;)

Själv älskar jag Urban jungles tvillingvagn och singel också för den delen. Jag vet att mång atycker sittplatserna är "smala" på bredden och att komforten inte är "bullig och mysig". Men körvänlighet och användarvänlighet ojoj :claphappy: :claphappy: :claphappy: . Sen går dom ju alltid att piffa upp med åkpåse eller pläd/fårskinn....
 
Jag har alltid föredragit emmaljungas äldre modeller med de STORA hjulen :D .
Sista tvillingvagnen (sthlm-modellen) höll till och med för tonåringar som envisades att sätta sig i den :roll: och fullastad med ungar och allt man behöver för storfamilj på utflykt tog den sig fram över stock och sten utan några problem :wink: .
Förstår dock inte hur företaget kan slå sig för bröstet ang. vagn till förskolor om handtag sviktar , bara det är för dåligt , är de manöverodugliga allmänt och svåra vid trottoarer , trappor o s v så ....... gillar inte lurendrejerier :bounce: :twomad: :twomad: :twomad:
 
Jag jobbar som dagbarnvårdare och köpte biltemas cykelkärra, som också funkar som vagn , bra för lite större barn och med lite vilja får man i tre st :wink: , det som är positivt tycker jag är att de kan kliva i och ur vagnen sälva, man slipper alla lyft .Det finns ett litet lastutrymme bakom barnen . Det som är negativt är att handtaget är lite högt och att det främre hjulet inte är ledat ( alltså lite svårstyrd ibland) det är heller inte liggläge på den om man vill söva barn i den .Annars stora hjul som är lättkörda , det finns ju även andra cykelkärror på marknaden som är bättre och dyrare ,denna kostade knappt 1300:- och funkar bra för mej
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp