träffas och byta erfarenheter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Finns det intresse av att starta någon form av gruppträffar tex 2-4 ggr /per år . Inte med barn utan för att stötta och lära oss av varandra, ventilera eller bara träffa andra i samma livssituation :idea:

Vi är ju spridda över landet men blir träffarna inte så ofta kan man kanske åka en liten bit. Men lite uppdelat måste det nog bli ändå...

Vad säger ni??
 
Om det vore praktiskt genomförbart skulle det vara jättekul!
Blir lite andra förhållanden när man kan ses öga mot öga och vet vilka man "pratar" med.....

Låter jättekul!
 
Härligt!!

ser ju ut som att västra Götaland skulle kunna få ihop något. Men personligen kan jag också tänka mig att åka en bit. Vi är några i mitten av landet och sedan någon enstaka högre upp. Vad säger ni "däruppe" :wink: Hur långt kan ni tänka er att resa för en sådan här träff?

Om vi skulle kunna hyra egna/gemensamma rum på tex ett vandrarhem/herrgård så skulle vi säkert kunna låna något utrymme att vara i tillsammans....Vad tror ni om något sådant? Så kan vi passa på att äta gott och njuta av lite "egentid".Några andra tankar eller andra idèer? :razz:
 
JAG kan åka hur långt som helst :smirk: MEN det beror på vart vi ska träffas och när...det e ju mini-terroristerna här i huset som bestämmer...gäller att planera för mig...tycker ni-majoriteten-västra götaland-kan planera och bestämma...så försöker jag hänga på! annars får ni väl palla upp er och ist för att spana in placeringar/biobarn mm kan vi spana på storsjöodjuret! :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp