Vad mitt hjärta fylls av kärlek och värme

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag och min man är inte kontakt familj än, men vi är i slutfas och inväntar domen :D

Men jag kan lova att jag har läst varje mening och rad här inne, och vill bara säga VILKA FANTASTIKSA MEDMÄNNISKOR ni alla är. :bow

Hur ni sliter och kämpar för barn ni fått till er till låns. Jag blir rörd sitter mellan skratt och gråt.

Skulle jag kunna skulle jag vilja ge er en stor kram och säga att ni gör skillnad för många, även om inte bio föräldrar fattar det eller soc. tanterna. Men någonstans i alla barn har ni lämnat en liten strila av hopp och kärlek. Jag kan lova att barnen kommer att minnas er.

Så kämpa på ni som har motgångar för efter regn kommer alltid solsken :rollhappy:
 
ord som värmer när man slits mellan hopp och förtvivlan , är inne i en fas då vi undrar om det nånsin blir ordning på vår lill*, vilket liv vi faktiskt skapat för våra biobarn , inte en lugn stund för tillfället
 
Tack det värmer!!!
Har i dagarna vart o hämta våran lilla akut då bio bröt i hopp ...
Är så skönt o få råom en stund men matvägran lessen o arg..inte den lilla vi lämna för ett tag sedan hjärtat slits :cry:

Men lilla ska åka i gen om några dagar så då kommer saknaden sorgen o ilskan samma visa om om...
Men det här är vårat liv som vi Älskar ???
Så små text rader som berömmer oss ja då ler vi i gen Tack o kram :claphappy:
 
Underbart att få höra,tusen tack.
Men ibland undrar jag också varför jag gör det,det känns som de högre inte jobbar för barnets bästa utan för bio sar och det är det tuffaste i vårt fall-Barnet kan jag stå ut med,men allt tjafs med biosar knäcker mej nästan...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp