Besvärliga bio

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
hur många av er blir ifrågasatta av bioföräldrarna?
hos oss letar verkligen de efter fel...

Efter umgänge så har de garanterat tagit av barnen kläderna för att kolla om de har några blåmärken...om de skulle ha detta ifrågasätts de hur de kan ha uppkommit!

Barnet var hos mormor o var då lite lös i magen...mamma ringer då till dagis!!! för att kolla hur barnen mår!
1, för att veta detta behöver man stå BREDVID barnet när det bajsar...h*n kan torka sig själv!
2, dagis tyckte att barnen mådde bra o ser ut att ha det bra!

Mormor drar igång värsta rabaldret på dagis för att det är en ful mössa barnet har, KAN bara inte vara barnbarnets!
När jag kommer o säger att den kommer från biomamma blir det helt tyst!

Mamman hotar med att anmäla oss till soc...frågan är för vad? löst bajs o 2 omgångar löss????

Pappan ska ha umgänge, barnet är sjukt! Oj detta kommer bli jobbigt....
 
Känner igen mig :evil:
En placering som nu flyttat hade en bio som din ungefär......
Gnällde om ALLT. Ifrågasatte varför inte barnet fick den mat h*n ville.... och h*n ville ha plättar till frukost :x (barnet var överviktig när h*n kom till oss)
Efter umgängena så kom barnet hem med en hel matkasse full med kakor, läsk, godis vi höll på bli galna av det.... den lille ängeln ville inte ha mat för kakor o godis var godare!
Bioföräldern klagade till soss att barnet var undernärt..... så det slutade med att vi gjorde ett läkarbesök tillsammans med soss där läkaren fick förklara för bion att barnet var i utmärkt skick....
Föräldern kunde ringa mig 4 ggr i veckan o prata om vilken mat o vilka kläder barnet skulle ha.
Gick så långt så att soss fick förbjuda bion att ringa mig, var det nåt särskilt så fick bion ringa min man eller soss.... o tänk genast gick det bättre, var väl svårt att förklara för familjehemspappan att barnet skulle ha plättar till frukost :oops:

Så jag förstår din frustation.... att orka med såna bion är ett hästjobb.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp