Gamla medlemmar?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
...vart tog ni vägen?

Jag har läst här på forumet i 1-2 år och ser nu att en del "gamla" medlemmar inte skriver längre tex MVG mina goa barn, Helgona, Mor Anna, Mat-tilda mfl :? vart tog ni vägen? Ni har haft många intressanta inlägg...

Är det någon som vet!

En nyfiken (ja det är jag :rollhappy: ) Mamma C
 
Om jag inte är helt fel på det så tror jag att någon har bytt "nick"namn.
Kan känna igen texten. Är själv en av dessa som bytt. Mitt tidigare namn var samma som min mail och den kändes igen av kommuner och biologoska föräldrar. Fick kommentare. Så det var bäst att byta....
:bounce:
Nu känner ingen igen mig :claphappy:
 
Jag finns kvar, men skriver inte alltid så mkt.

Helgona, MGB, Mor Anna pratar jag ibland med. Kan inte svara på varför de inte skriver.

Ibland händer saker i ens liv som gör att man får lägga forum åt sidan, ibland blir det att man vill ha ett brejk.

Vi tillexempel har köpt nytt hus, bytt kommun och lägger mkt energi på att få ordning här. Att vara ute i vår trädgård så mkt som möjligt och att få till ett nytt hönshus.

Jag känner ibland att det jag vill ventilera oftast är så igenkännande att jag inte vill ta det på ett öppet forum. Men jag försöker läsa ikapp och ge support där jag känner att jag har input att ge.
 
...Men vad härligt, då finns de ju ändå kvar som familjehem! :claphappy:
Sen anade jag om nicken :angel
Så är det ju inte alltid lätt att få datatid med ungar eller framförallt tonåringar i huset :rollhappy:
Ha en himlans skön helg!
MammaC
 
Hej alla,
Jag och min familj har haft fullt upp med ett uppdrag, det är den främsta anledningen till att jag varit borta. En annan anledning är att jag inte vill skriva något om uppdraget, för min del räcker det inte med att avhålla sig från o skriva kön, ålder m.m i ett öppet forum som vem som helst i hela världen kan läsa. Fler o fler personer upplevde jag skrev mer än vad som var ok o ventilera, det kändes heller verkligen inte bra, det är mina fräsmta anledningar till min frånvaro.
Kanske jag får lite blodad tand ändock och börjar läsa, forumet har också varit mycket mycket betydelsefullt ska ni veta och jag vet att det är det för många andra också!
Jag hoppas att ni och era små/stora har det bra, mår bra orkar göra det fantastiska ni gör. Jag vill önska er alla en varm underbar sommar. Mitt hjärta brinner för barn.
 
Jag har läst alla inlägg den mesta tiden, men hade en längre period då jag inte kom in, för mitt lösenord inte funkade, trots att jag fick nytt. Orkade inte ta tag i det då, men här är jag nu igen. :smirk:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp