Så ledsen, en av mina bästa vänner dog

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
:cry:
En av mina bästa vänner har dött. Helt plötsligt utan förvarning 37år gammal i en hjärtatack.
2 bio barn o ett litet plac barn.
Nu hade vi också den relationen att vi pratade om våra plac med varann...det räckte så långt att man fick prata. ( O visste att det inte gick vidare)
Vem ska jag nu prata med? :?
Så ledsen för hennes man skull o hennes barn! Jag saknar henne så..
 
Kram Helgona!
Vet inte vad jag ska skriva - man byter ju inte ut sina vänner hur som helst. Det låter ju inte klokt det jag skriver men jag hoppas att du förstår vad jag menar ändå. Sörj henne och minns henne för den härliga vännen hon var.

Äsch... hoppas att du tolkar mig på rätt sätt - sköt om dig. Tänker på dig och Turnit!

kram Adal
 
Oj....så tragiskt!Man blir så ledsen när man läser om hur hårt livet slår hos vissa......
Har inget att komma med mer än en värmande cyberkram......
 
Hejsan!

Jag tror att vi alla förstår hur tomt det blir för många nu. Men man måste få lov att sörja för att orka gå vidare.
Tyvärr så är det många som bara rusar i väg och orka inte ta itu med sorgarbetet.
Har tyvärr sjäv gjort så, men man kan inte gömma sig för alltid.
Hoppas att hennes familj får all hjälp dom behöver, så även den placerade.
Kram till dej Helgona
 
Skänker varma tankar till dig/er.

Det är otroligt svårt för omgivningen när något sådant här händer utan förvarning.
Tillåt dig att sörja, det ligger väldigt kloka ord bakom det s k sorgeåret.
Men, så länge du minns henne, finns hon!
Det är tröstande ord (för mig) närhelst sorgen poppar upp.............

Kram (brukar inte krama främmande människor men ibland behövs det)
 
Helgona vännen....minns vad du sa i när du ringde och sa att hon vad död. Att jag gärna fick messa dig. Du kan aldrig ta hennes plats, sa du till mig.
Jag säger samma till dig. Messa mig, ring mig, jag kan inte ta din väns plats men jag kan ta en ny.

Det känns fortfarande så hårt, vet precis hur du känner. Tankar som...vem ska jag nu ringa? Vem ska jag nu prata med?

Men vännen...jag finns här...lovar att lyssna, och du får gråta så mkt du vill. :cry:

Vi minns henne för hennes glädje, värme och starka människoengagemang. Hennes underbara personlighet som smitta av sig på alla. :angel:

Det är 11år sedan jag miste en annan nära vän....hoppas nu det var sista.

Vi är ju inte i den ålder att våra vänner ska dö bort för oss.

Helgona....tänker på dig....och jag tänker så mkt på hennes familj och barn.

Var rädd om dig....vi höres....kramar om!
 
Vilka fina medmänniskor ni är, jag känner av det ni skriver att ni verklgen var väldigt goda vänner. Jag känner för er, för er väns make och barn. Hoppas att ni har lite kraft och ork kvar att rå om även dem!
Jag känner med er, sorg måste få ta den tid det tar, vissa dagar går upp och vissa ner, jag vet själv, tänk nu Helgona, Turnit och ni andra som var vänner till henne, att nu är det er tur att axla hennes roll. Jag har tolkat det som att hon var lite av er mentor, eller om ni mentorade varandra, men hur som haver. Ni får axla hennes roll nu!
Stora kramar till er sörjande, stora kramar till hennes man och barn.
Innerliga kramar från Mina Goa Barn
 
Tack allihopa!
Känns så bra o få skriva av sig!
O Turnit , skönt o ha lite telefonkontakt måste jag säga. För även om vi inte pratar så mycket om henne så vet vi ju båda...o lite sånt där som, så brukade hon säga eller göra. Gör att vi minns henne.

Jag ska ärligt säga att jag tappat fotfästet lite. Men som sagt, livet går vidare o jag också. Kommer att finnas kvar o stötta hennes man o barn. De är ju också våra vänner...så det ser jag som självklart!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp