Vill bara skriva av mig.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag vill bara skriva av mig här, behöver inga råd utan bara medlidande.
Vår yngsta 9 år son (plac, vff) är en liten gobit meeen.
Han gör så mycket bus.
Han och storebror kom i bråk om fjärrkontrollen i förrgår när det hade kommit en regnskur.
Rusar ut och i rena ilskan kastar den i en vattenpöl.
Igår kväll hade vi kotslutning i den och nu fungerar den inte alls.
:bounce:

Det var bara det jag behövde få ur mig.

Ha en bra dag alla familjehemsvänner :smirk:

Tolmia
 
Alltså det var HAN som rusade ut och kastade den i en vattenpöl, jag rusade efter men var inte snabb nog denna gång.

Tolmia
 
Hej vännen!

Klart att du ska skriva av dig. Smart inledning på ditt inlägg. :wink:

Efter att ha träffat både dig och sonen så vet jag att han är en liten filur med glimten i ögat :razz: , förstår att du är frustrerad över detta. Han är ju snabb!

Tänker på dig och hoppas att han släpper lite av sina bus när han blir äldre så att det blir lite lugnare för dig.
Stor kram!
 
Ja ibland känner jag mig som Emil i Lönnebergas mamma. Men hon sa alltid att "Emil är en rar liten gosse" och hon älskade sin son trots alla hyss. Det göra jag också.

Tack för medkänsla.

Kram Tolmia
 
men han är ju en liten Emil... inte så konstigt då med de små hyssen han gör :razz:
Sköt om er.
Kram Adal
 
Nog känner man igen det du skriver alltid. Och inte är det alltid goda råd man vill ha eller behöver, man behövar bara få berätta hur man har det.

För närvarande har vi en "alien" inneboene. Höga metalliska tjut och ett evigt spottande står just nu på tapeten, det och söndersparkade väggar, allting styrt av ett behov av omedelbar tillfredsställelse.

Men som du skriver, nånstans därinne i denne alien finns en liten :angel: som behöver en, och ibland tittar denne :angel: fram.
 
Ja ibland är det som att allt känns lättare när man fått skriva av sig och då orkar man också ta tag i problemen på ett bättre sätt.
Jag tror att Emils mamma hade en mycket bra ventil i de där blå skrivböckerna.
Hade Emil funnits idag så hade hans mamma troligvit skrivit på något forum på nätet istället ;)
Och visst finns det en rar liten gosse därinne i våra busungar och alians =)

Tolmia
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp