överraskad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
vårt kontaktarn glider bara längre och längre ifrån oss, in i nån egen värld där hon bestämmer allt, över föräldrar och soc. osv. Är arg hela tiden på alla, senast för två dagar sedan fick jag ett sms som menade att jag kunde dra åt he**ete. Så idag en liten fråga ifrån henne dyker upp på datorn, "kan jag komma till er?" hon kom, åt middag, skrattade och pratade vad det värmer hjärtat när man ibland tror att allt man gör är fel..=) Det gör det lite lättare att kämpa vidare för att hjälpa henne... var bara tvungen att berätta! :D
 
Kan inte låta bli att le åt din berättelse..
Precis så där gör ju våran bio-dotter..,ena stunden är man inte värd ett dyft, och i nästa är man så älskvärd så man knappt tror det är sant.
Jag tolkar vår dotters betende som något positivt, även om man kan tycka att det är oacceptabelt med sådant negativt..
Vi pratar dock om vad som hände, och varje gång är det något/någon annan som stört hennes verklighet och den som står henne närmast blir drabbad, (vi då).
Inte lätt att vara i puberteten! Inte lätt att vara förälder till ett tonårsbarn heller..

Önskar dig/er lycka till!

/Jajja
 
tack

Tack jajja!

Visst e det typiskt tonårsbeteende, för oss är det sorliga att man inte längre kan nå fram och prata om det efteråt som ni kan!
Så stunderna med henne i frid är värda så mycket.
 
Kände att jag kanske la fram mitt inlägg på fel sätt..och det var absolut inte min mening att på något sätt "visa mig bättre" än någon annan..utan jag ville nog bara bekräfta att det även finns sånt där i bio-relationerna i fam-hem också.
Önskar och hoppas att det blir bättre för er!!
 
förstår

Jag förstår jajja, ville nog bara förklara mig eller får ut lite av känslan..=)

Lycka till du med!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp