Bio som sviker...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
blir så ledsen för vår lill* :angel: skull

H*n skulle ha heldagsumgänge med sin mamma idag och mamman försover sig... vi står vid tåget och väntar.... ingen mamma kliver av.... lill* :angel: letar och letar....

Jag ringer till mamman som inte vaknat av klockan, ovillig att prata, men påstår sig inte hinna ner i tid. nej tro det när vi redan skulle träffats för 10 min sen... Lill* :angel: gråter.... lessen att mamma inte kommit.

Mamman sa sig inte hinna ner idag för det tar så lång tid att göra sig iordning och sen ta tåget till oss... hon är lessen och gråter precis som :angel:

Vi bestämmer att hon ska komma i morgon istället och ha sin dag med sitt barn, de skulle till simhallen....
Lill* :angel: fortsätter att gråta - besviken på sin mamma....
 
Mitt hjärt gråter för detta känner jag så väl igen.... Bara en massa bortförklaringar.
Så har vi håll på i flera år med vår 11 åring som kom till oss för 9 år sedan. I dag säger han bara - Jag visst att hon inte skulle håll sitt löfte att komma.
 
bortblåst sa:
Mitt hjärt gråter för detta känner jag så väl igen.... Bara en massa bortförklaringar.
Så har vi håll på i flera år med vår 11 åring som kom till oss för 9 år sedan. I dag säger han bara - Jag visst att hon inte skulle håll sitt löfte att komma.

Jo, vem har inte varit där...........tyvärr... :cry:
Lider med alla dessa stackars barn med brustna föräldraillusioner.
Det gör ont att se deras besvikelse.

Lycka för dom barn som har fått andra som bryr sig, finns många som lider i det tysta..........
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp