Botkyrka jourverksamhet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej hej.
Vi är som sagt i farten till att bli jourhem samtidigt som vi har våran "heltidsplacering" och man undrar ju då var man ska vända sig.
Har kontaktar våran egen kommun vilka ska komma på besök men känner att vi kanske vill kontakta en kommun eller verksamhet ytterligare så vi får berätta att vi finns.
Är det någon som arbetar åt Botkyrka undrar jag?
Hur är dem i så fall?

Vad jag vet är att vi endast kan ta emot mindre barn som det är nu för våran placering skull och våran famlj,har de mest tonåringar eller har de även behöv till små barn?
Att man inte kan veta just för stunden vilka behov som finns är ju självklart men i stora drag tänker jag nu.

Vi är Finsk-talande i familjen och har många Finska vänner och även då mannens familj,det vet jag att våran egen kommun blev glada över att vi berättade så de lättare kan matcha, det kanske man kan berätta eller blir det fel tror ni?

Hej FiaFlopp!
Vi har hafft uppdrag åt Botkyrka i många år!
Det har varigt både ris o ros men mest ros.
Ledningen är toppen men det har varigt många soc-ass som har passerat våra dörrar.
Men vi har för det mästa fått våra önskningar tillgodo sedda.
Så tveka inte Ring Vivi-Ann o tala om att ni finns för jag har varigt tvungen att tacka nej ett par gånger nu o det svider.
Kramar många ungar :claphappy:

Tack för snabbt svar :bow
Har dom haft behov av familjer till mindre barn nyligen menar du?
Ska kontakta dem redan i morgon i såfall:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp