Fotoalbum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Förra placeringen samlade vi kontinuerligt vanliga foton till och gjorde egna album från uppväxten. Bio hade så pass mycket umgänge att de tog regna foton.

Nuvarande placeringar, syskonpar sedan i somras, samlar vi papperskopior till i varsitt album och till bio har vi gjort en CD med samlade foton. Kommer att göra en sådan var till bio varje hallvår ca. De har mycket begränsat umgänge och inte möjlighet till att ta egna foton i någon utsräckning att tala om.
 
Så bra att du frågade, har tänkt mycket på detta.

Så här gör vi med vårt ena barn....... 1ggr/mån tar jag med foto oftas inte mer än 3 ibörjan med ram men det gör jag inte längre köpte ett album istället,just nu har vårt lilla barn (1år) umgänge varje vecka(SoL) dock ingen hemflytt på gång.

Resten av familjen bor på mamma, barnhem har gjort snart 1år så på rummet finns foto på den lille.
Blev dock lite fundersam om jag gör rätt (såklart gör jag ju det men hör här) Vi hade umgänge i deras lägenhet för första gången och vad fick jag se.....jo fotona som jag gett satt överallt men inga på resten av barnen alltså inte några alls. Jag vet ju av erfarenhet att dom oftas inte har råd el helt enkelt inte förstår att man gör så.
Man undrar ju hur dom hemma boende barnen tänker.

Vårt mellan barn har inte kontakt alls med biofamilj sen 2år tillbaka dessförinnan mycket lite, jag sänder inga foto till dom, gör jag fel?

Ingrid
 
foto

Barn1 Har du möjlighet att ta med kameran o fota de andra barnen?


Till barn2 skulle jag göra ett eget album...det är ju viktigare än att bio får...
 
bio

I vårt fall har bio mamma inget umgänge alls just nu...men jag antar att det kanske kommer igång. Men jag skickar inga foton till henne...men samlar i ett album till henne ifallattom....haha
 
Re: foto

Helgona sa:
Barn1 Har du möjlighet att ta med kameran o fota de andra barnen?
Jo jag brukar fota dom andra barnen oxo, kommer inte ge i ram i fortsättningen.

Till barn2 skulle jag göra ett eget album...det är ju viktigare än att bio får...

Jag älskar "scrappa" så det finns album Hiii
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp