GAAAAAAAAAAHHH !!!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Allt var klart, dag o tid bestämda. Ungarna hade fått ledigt från skolan för att närvara, mannen tagit ledigt från jobbet. Huset städat & fikabröd fixat. Så ringer de 3 TIMMAR innan och avbokar !!!!! :bounce: "Familjen hade fått frispel"
Jameeeen, hur f-n kan de då senast igår påstå att familjen var" helt med" på en LVU, alla tyckte att det var sååå bra ..... Å dessutom, har de verkligen så mkt att säga till om när det ska sättas en LVU ?
Jag VET ju att sånt här händer (iallafall vid jour & sol) men jag kan verkligen inte hjälpa att man blir SÅ frustrerad :twomad:
Behövde bara spy lite galla...*förlåt* :littlesad

HELT ok, spy på du!
Det behöver man i sådana lägen :bounce:

Här börjar jag bli kräksjuk på bio som vi måste fjäska för eftersom det är en solplacering.........
Flata soc är livrädda för att föräldrarna ska ångra sig.........

Kan inte hjälpa att jag ibland undrar vilka befogenheter soc. egentligen har.....Jag menar, de placerar ju inte ett barn utan anledning, eller hur ? Så kan bio då bara styra och ställa bäst de vill eller ? Nää usch vad less man blir ibland ! Det borde vara DE som skulle fjäska för oss isåfall, det är vi som får ta skiten.. Å då menar jag inte nödvändigtvis BARNEN ! Tycker helt klart att bio och soc är den värsta biten :bounce:

Kan inte annat än hålla med,kan bli galen jag med mellanåt.
Ändå ska vår vara en uppväxtplacering..o det pratas vårdnadsöverflytt.
Ändå har föräldrarna så mkt att säga till om.Grrrrrr
Ibland vill jag bara hoppa av,undrar om det är värt all frustration....men barnet då :littlesad

nej vi skulle allt behöva få lite uppskattning!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp