God helg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
:angel: Vill önska alla medlemmar en god helg. Hoppas att ni får lugn och harmoni med era nära och kära. Vi tar det rätt så lugnt, min Lilleman är sjuk så han och min sambo sitter och kollar ishockey, vilket inte jag tycker är så jätteroligt att se. Jag ser fram emot 2 sovmornar för det älskar jag!
Annars ska vi bara njuta av att ha varandra och vårt hem.
Sköt om er alla
Vänliga hälsningar Mina Goa Barn :razz:
 
Låter som en härlig helg (förutom sjukdomen då :oops: ) :rollhappy: !
Hoppas verkligen att den blir en njutning som uppladdning av batterierna.
Det behöver vi ibland............. :banan:

Jag hoppas på en likadan :claphappy:
Placeringarna är på umgänge hela helgen och maken skall jobba
En HEL HELG ensam med biosarna, vilken lyx!!!!
Det har redan märkts att dom njuter dom också..............
 
Helt underbart! :banan: Även vi har barnledigt den här helgen och gissa om vi ska njuta :claphappy: . Imorgon ska vi ha tjejkväll med riktig massage (en sådan där som gör ont men är välbehövlig) och badtunna ute och god mat. Och kronan på verket, bara vi tjejer som ska kolla på melodifestivalen tillsammans. Fantastiskt! Ha en bra helg allihop :rollhappy:.
 
Önskar alla en GOD HELG tillbaka.

Vi har en liten som är sjuk, men mitt nyinköp gör att vi idag ev. tar en tur till media markt. Att bära i sjal var helt suveränt....Fast just nu sover liten...så vi får se hur det går!!

Kram på er alla!!

MGB....krama lilleman och be honom krya på sig!!
 
Tack raring för din omtanke, jag har kramat min Lilleman, han hade längtan efter pappa så han är där just nu, han somnade tom i bilen på vägen dit kraken!
Han hostar något helt förfärligt, jag har provat flertal hostmediciner som vi har härhemma, men inget verkar bita ordentligt.
Jag har redan bestämt mig för att han ska få vara hemma HELA nästa vecka och bli helt frisk och få sova när han behöver osv.
Fast det bara är 6 timmar sen han åkte till sin pappa så saknar jag honom redan.
Ni som har erfarenhet av skilsmässor. När försvinner den där känslan av tomhet som jag alltid får när Lilleman åker till sin pappa? Kommer den någonsin göra det?
Det går bra så länge vi gör något utanför hemmet, jag och min sambo, men så fort jag kommer hem så, huset blir så totalt tomt utan honom.
Jag har jättesvårt att hantera det. Jag vet att många borde tycka att jag ska njuta av att vara barnledig, kanske jag är konstig, jag vet inte. men för min del så är det inte barnledigt, det är barntomt! Jag NJUTER när jag jag har min familj samlad runt om mig och den inte är splittrad ut på olika håll.
Mina bonusbarn har blivit så stora, 20 och 17 år så man kan liksom inte begära att dem ska sitta hemma och hålla vår hand....
Men det är så OTROLIGT mysigt att ha dem alla hemma, då är jag verkligen lycklig.
Usch vad jag saknar dem ikväll. :littlesad
Ha det gott ni alla ute i era stugor

Förresten, vår älskade vovve fyller 10 år idag! Vov vov!


Krama din Lilleplutt, jag hoppas att han kryar på sig också!
Ikväll ska vi slappa, jag och min älskade sambo framför Melodifestivalen.
Turnit sa:
Önskar alla en GOD HELG tillbaka.

Vi har en liten som är sjuk, men mitt nyinköp gör att vi idag ev. tar en tur till media markt. Att bära i sjal var helt suveränt....Fast just nu sover liten...så vi får se hur det går!!

Kram på er alla!!

MGB....krama lilleman och be honom krya på sig!!
 
Grattis till vovven!!!!! 10År
Vi förlorade en sådan familjemedlem i maj o vi har sorg fortfarande så va glad för var dag me våra 4- fotade.
Han vart bara 3 1/2

Men go helg Alla.
 
Hoppas att er helg blev lika skön som vår vart :claphappy: :rollhappy: :banan: !
Sitter här nu och väntar på att Gubben kommer om en timme och barnen om två............

Ny vecka och nya tag!
Snart kommer våren!

MGB - den känslan sitter ALLTID i................min store är 28 och har gett mig ett underbart barnbarn men ÄNDÅ, huset blir tomt varje gång de varit här och sedan åker.........och har så varit sedan hans far och jag delade på oss för 24 år sedan.............
Det blir bättre :smirk: , men saknaden finns alltid där! :wink:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp