Hur kom ni över sorgen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag förstår att detta måste varit jätte tufft Eva C för hur kan man flytta ett barn efter 12 år :cry: .Er :angel: borde ju ha varit VF för länge sedan .Har ni ingen kontakt alls idag

Vad jag förstår läste även ditt andra inlägg om en ny plac så verkar din kille vara en varm och omtänksam person, som nog är rädd för att behöva känna så som han gjorde och gör när ni blev av med er plac om ni tar in en ny .

Det är ju som du skriver ett stor sorg och för ett barn så känns det nog värre .Vi kan förstå och vi vet att soc ibland inte alltid gör allt på rätt sätt .Men för ett barn så är det för svårt .

Försök att förklara och se om er kille kan förstå att ibland är resan vi har våra :angel: lång och ibland är den kort .Men att det ni ger som familj det bär dom med sig för evigt .Och ni verkar vara en väldigt varm och omtänksam familj som har en så go kille så ni har nog mycket att ge en ny liten eller stor :angel:
 
Jag har läst igenom några trådar! Har jobbat som jour/ familjehem i 10 år nu! Detta med att dom bara plockar barnen låter helt galet!! Jag är just nu i en het diskussion med soc har iofs biosar med mig och det är en sol.. Men ska jag nu vara orolig att dom kommer och plockar hen!? Hen har medicinska funktionshinder så det skulle vara katastrof! Ska jag krypa tillbaka i grottan och vara tyst!?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp