Kanon famhemssekr!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja, de finns, de bra människorna på soc!!!! :banan: . Som stöttar, som berömmer, som tror på en , som ger information, som lyssnar, som kramar om en när det är tufft emellanåt!!!! :claphappy: . Jag är djupt tacksam idag. Vi har en tuff period bakom oss och framför oss, o ibland tvivlar vi på vad soc tycker om oss, men så kommer guldkornen!!! :bow . Och jag kan sova igen. Inga sömnlösa nätter just nu. Djup, skön, behaglig suck. Stenar är lyfta från mina axlar , iaf för en tid.
 
Visst finns dom, Guldkornen.
Och dom som har förmånen att få jobba tillsammans med dom kan skatta sig lyckliga!!!

Vi TRODDE vi hade hittat en men ack vad vi bedrog oss när det väl kom till kritan....................
 
Fam.hemssekreteraren fortsätter vara bra!!! Så här har det inte varit förr- måtte det nu bara hålla i sig!!!!! Vi får stöd som fam.hem i det jobbiga vi varit utsatta för- de tror på oss.... :bow nu hoppas vi att även barnsekreteraren ( kanske skulle kalla denna person för föräldrasekreteraren då hon lätt gör som de vill....) börjar lyssna mer på oss vad det gäller umgängen och passfrågan...där är det tungrott!!!! :littlesad .

men nu kan vi iaf sova och njuta vardagarna och Liten verkar må så gott!!!!!! :banan: :bow
 
Jag är också en av dem dom har en stjärna till familjehemssek. Stöttar, berömmer, hjälper till, ringer upp, skickar oss på utbildningar, tja allt vi önskar oss. Jag är superglad för detta då jag ofta läser om hur svårt ni har det med era komuner.
 
Hej!

Jag arbetar för olika kommuner och har fantastiska socialsekreterare på alla ställena. :claphappy:
Det är jag mycket tacksam för. :banan:

Tre
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp