Kontaktat fler

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu har jag kontaktat ännu fler kommuner och organisationer. Hoppas verkligen att vi får en placering snart. Eftersom vi vill ha mindre barn så vet jag ju att vi kan få vänta länge men jag längar! Någon liten en mellan 0 och 10 borde det väl finnas tycker jag...

Behövde skriva av mig lite!
 
placeringar

Hej!
Jag vet vad du går igenom, vi är i samma läge. Vi väntar på att få svar från en kommun som eventuellt ska placera en liten hos oss. Vi har även blivit uppringda av flera kommuner som vill placera äldre barn, men vi vill avvakta med tonårsplaceringar just nu eftersom vi har tre tonåringar själva.
Det är jobbigt att vänta. jag hoppas att du snart får svar från någon kommun... :P
 
vi väntar också på ny plassering.Flera soc har ringt men vi kan inte ta små barn (ÄR FÖR GAMMAL)vill ha barn 10 -upp till 15 år.Har kontaktbarn på 11 år skulle vara bra med ungefär samma ålder.Men soc kommer bara pratar blir inte mer vi har haft långa placeringar,flera år .Där vi nu efteråt har kontakt med flera av dom.HOPPAS LÄNGTAR efter någon som behöver oss.
 
Vet inte var du bor men detta kanske kan vara av intresse.
Kopia från deras hemsida
*
Familjehem till syskonskara


Familjehem till syskonskara 0-7 år.

För mer information kontakta familjehemskonsulenter

Marita Flood tfn 044-10 36 82
Roland Hall tfn 044-10 36 81


http://www.vob.se/Default.htm
Lycka till/eva
 
Tryck på verksamhet....
Längst ner till höger kommer:
Rekrytering, utredning, handledning
och utbildning av familjehem
SKÅNE
kristianstad.....
Tryck på den röde ikonen
Då kommer du in på den sidan där det står om
Familjehem sökes mm.
 
Tack för tipset! Ringde alldeles nyss. Vi bor i dalarna så de letar i första hand på närmare håll men tog iaf uppgifter om oss så hoppas kan man ju alltid. Någon annan som har tips?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp