kränkt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har en liten undran, får en handlägare kränka ett familjehem, det hände min man i våras. Till saken hör att han är lite rund, har( mage), och då frgar den berömda soc tanten och när ska ska du få, går du lika länge som elefanterna, både min man och jag blev så paffa att vi inte sa något, men nu efteråt önskar jag att vi ringt till deras chef och klagat, men jag vet också att hon håller dom om ryggen. Vi har försökt att byta handlägare men det verkar helt kört. Och dom jobbar inte för BBIC utan FBIC, föraldrarnas behov i centrum, dom törs inte säga ifrån, tråkigt att dom ska förstöra så mycket. :?

Det där med FBIC kännsju igen- säkert av många av oss....
Och att komma med sån klumpig och nedlåtande kommentar om din man är att gå för långt!!! Tyvärr blir man ju oftast alldeles för paff föratt ge svar på tal...

Eftersom ni nu fortfarande tänker på det tycker jag niska göra ett försök att prata om det.

Alla ak bete sig som vuxna människor- omman är vuxen....och soc-personen är ju dessutom i kontakt med er i sin egenskap som socialsekreterare och borde tänka på vad hon/han säger.

..men är inte det lite typiskt att det är OK att säga till en man?? hade det varit en kvinna med rund mage hade hon inte sagt något, sånt kan störa mig otroligt!!

Tycker inte det är ok att hon sa så. men jag skulle inte ta upp det, men händer det igen skulle jag kanske..

Njut av sommaren o se er om på stranden -tänk så olika vi kan se ut, men hur många har ett stort hjärta o öppnar sitt hem :angel
Carina

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp