Kul med nytt forum!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad kul med nytt forum, nu får vi hoppas på mycket inlägg här! det är roligt att få ta del av andra familejhems vardag. :)
 
Jag tycker också det är bra med ett forum. Min flicka har ju bott hos oss i 6år, så hon känns ju som om hon är min egen lilla stumpa!
Grabben har bott hos oss i ett och ett halvt år. Jättefin kille som vi älskar också förståss!
vad som är viktigt om man ska ta hand om ett större barn, tror jag, är att personkemin stämmer då de kommer. Vi hade bestämt att vi skulle gå på magkänslan. Pojken visst även att det var han som fick bestämma om han ville bo hos oss. Då vi faktiskt kom nära varandra vid första besöket, så var det så roligt för både oss ocg grabben, då vi bestämde att han skulle bo hos oss. Han frågade varför jag villa att han skulle bo med oss, jag svarade att jag hade önskat mig en pojk med finnar och ostyrigt ljust hår! det har vi skarattat år många gånger. Jag tycker att vi haft tur som fått dessa små fina människor till oss! Många säger att vi är sååå fantastiska som ställer upp.. vad då ställer upp! barnen ger OSS så otroligt mycket!
Hls Från Åsa föressten tycker någon om katter? titta in på min nya hemsida!
www.vastergardenskatt.se
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp