Lugnt för tillfället

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tjena tjejer !

Så lugnt allt verkar för tillfället.. här händer ínte mycket. Kan det bero på att alla har fullt upp hemma? En del kanske har sportlov och är ute och reser? :razz:

Själva hade vi lov förra veckan.

På barnfronten är det också lugnt - väntar på samtal från en kommun ang en ev placering, men vem vet när hon får tid att ringa. :?

ha det gott!

Ja, det är väldigt lugnt här....

Har ni ngn placering tidigare? Jag är ny här..så jag känner inte till er.

Vi fick en placering i höstas. Våran första. Önskan om fler finns, men längre fram.

Vi har dåligt med tid/ork här just nu då varenda regel som någonsin funnits i detta huset testas............... :bounce: Försöker läsa varje dag men orken att svara är inte vad den borde vara :smirk:
Barnen har precis fått veta att det planeras för hemgång så nu är vi och livet här inte vatten värt. Hoppas det lugnar sig snart och att orken kommer tillbaka.

Här är det precis som hos er Honey.....Fast vi har en tonåring med utv störn....och ADHD som bara måste göra ALLT vi säger tvärtom......Svår frigörelseprocess för att när man inte hunnit/kunnat knyta an så blir det ju så tokigt.....På nåt sätt blir det så att hon frigör sig mest från sig själv......och vi går på knäna....MEN hjälp är på väg både från soc och hab....

Turnit: nej vi har ingen sen tidigare. Det var på tapeten förra våren men av olika anledningar blev det inget då. Jag känner igen dig från en annan site.. har jag rätt? Jag är lite i er tråd där men inte mycket ... heter Lopp där :wink:

Jag är inte speciellt aktiv här då vi inte har någon placering men man lär sig otroligt mycket av att läsa och prata lite då och då. Rätt som det är så har även vi ett lånebarn och då känner man sig nog mer hemma här.

Går det bra för er och ert lill* barn?

Turnit sa:
Ja, det är väldigt lugnt här....

Har ni ngn placering tidigare? Jag är ny här..så jag känner inte till er.

Vi fick en placering i höstas. Våran första. Önskan om fler finns, men längre fram.

Jag förstår verkligen att ni är inne i en tuff period nu. Hoppas att det lugnar ner sig lite när det landat hos dom.

honey sa:
Vi har dåligt med tid/ork här just nu då varenda regel som någonsin funnits i detta huset testas............... :bounce: Försöker läsa varje dag men orken att svara är inte vad den borde vara :smirk:
Barnen har precis fått veta att det planeras för hemgång så nu är vi och livet här inte vatten värt. Hoppas det lugnar sig snart och att orken kommer tillbaka.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp