Jag arbetar nu, men vill vara hemma med mina barn/mitt hem, känner att jag kan göra något mer i livet, som att ta hand om andra barn (och mina egna) som behöver mig för ett tag i sina liv. jag tror att man får ut mer av det goda livet som familj om en förälder är hemma på heltid, som på farmors tid! :smirk: Men pengar styr...först vill vi bli kontaktfamilj, sen famhem om vi känner att det här klarar vi bra,
Men räcker pengarna till att vara hemma?
Förstå mig rätt nu -jag vill bara ha ersättning så att inte mina biobarn far illa av att jag vill vara en bra medmänniska istället för att skaffa fler egna barn (har redan tre) när det finns andra som kan behöva oss som familj! Rik kommer ingen att bli o det är ju inte tanken som tur är. men ni förstår nog mina tankar hoppas jag.
oj oj det här blev rörigt! jag känner mig lite djup idag :rollhappy:
ha en bra helg!
jag gillar barn o dom gillar mig
Men räcker pengarna till att vara hemma?
Förstå mig rätt nu -jag vill bara ha ersättning så att inte mina biobarn far illa av att jag vill vara en bra medmänniska istället för att skaffa fler egna barn (har redan tre) när det finns andra som kan behöva oss som familj! Rik kommer ingen att bli o det är ju inte tanken som tur är. men ni förstår nog mina tankar hoppas jag.
oj oj det här blev rörigt! jag känner mig lite djup idag :rollhappy:
ha en bra helg!
jag gillar barn o dom gillar mig