Socialtjänsten ville komma till oss på besök och gav mig då 2 tider två dagar i rad som jag fick "välja" mellan. Min man skulle opereras en av de dagarna samt så är det föräldramöte för fosterbarnet den dagen, jag jobbar heltid och är hemma 18.45 den dagen samt min man jobbar också heltid. Jag bad om en ny tid veckan därpå som det var lugnare för oss, men då blir socialtjänsten sur på mig och informerar mig att detta är mitt uppdrag..De säger även att de blir förvånad att vi inte kan släppa allt... MEN...Jag blev så besviken och kände mig fruktansvärt överkörd.. Vet inte vad jag skall göra. MIn man fick avboka sin operationtid och föräldäldramötet vet jag inte vad jag skall göra med... Samt så har vi en kontaktperson som kommer hem till oss som är till för mig och min man och som skulle ha tystnadsplikt alltså inget skulle gå vidare till socialtjänsten, utan det var bara för oss. Jag har nu fått flera gånger reda på av socialtjänsten, som berättar för mig, att de vet vad jag & kontaktpersonen har pratat om. Alltså kontaktpersonen håller absolut inte sin tystnadsplikt... Snälla hjälp mig och berätta vad jag skall göra och inte göra.. :?