Nån som hört talas om denna org ????

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det finns ett företag som heter "Per Sonesson & company AB" , som just nu söker nya jourfamiljer och familjehem lite runtomkring..... Jag som är relativt ny har aldrig hört talas om detta företag som tydligen startade 1995. Någon som vet mer än mig kanske ??? Tänkte evt. anmäla intresse dit, men går gärna på rekommendationer ! :D
Deras hemsida heter www.parsonesson.se om någon vill kolla.... :wink:

Japp vet en som jobbar för honom.
Ringde o prata själv med honom för ca ett år sen, trevlig att prata med och dom var intresserade av oss, men just då hade vi fullt, är löshäst men hade tanken på att jag skulle jobba som kontrakterad.....men sen bidde det inget för vi har haft så mycket jobb....
Men dom låg några tusen under Attendo för jourhemmen i arvode och det gillar jag inte.
:banan:

Tack för svaret... Jag mailade dem men fick bara ett kort svar att "om de är intresserade hör de av sig om några veckor" ??????? I annonserna verkade det bråttom...
Jajaa det är deras förlust om dom missar oss :wink:

Hej

Jag har inte varit i kontakt med dem, så jag vet ej*L

Men följer upp i samma tråd...
Är det någon som har känner till/erfarenhet av Srk konsulation ab, de söker familjehem/kontaktfailjer nu, ligger i Uppsala? De startar även en pride utb 9/3

Jag håller på att lägga ut lite trådar här o var om att vi finns! men vet ju inget om de olika, det finns så många*L
Har även anmält oss på 4 närliggande kommuner, men de tar ju sån tid på sig innan det händer något...
Jag vill ju bara få komma igång!

Ha det bra alla! kom ihåg att ni gör en fantastisk insats för barn/familjer som behöver ER! :claphappy:

Väl mött/ MammaC

:? tankspridda jag!
Jo, jag har nog mailat (pärsonesson) de i januari o de svarade att de ej behövde oss nu...*L
/C

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp