Skönt att hitta hit

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vi är nu i rullning och bli kontaktfamilj :claphappy: Väldigt spännande.
Har haft vår Familjehems sek. hemma på interviuv. Tycker att allt har gott kanonbra, men man vet ju inte hur dom tänker :roll:

Finns det ngr gåda råd att ge oss? Vi har 3 bio. 2,5 år - 17 år & 19 år.
Bor på landet med två katter.


Finns det ngn mer sida än denna och familjeliv som det finns forum på eller några andra tips :razz:

Tack för en bra sida som hjälp mig mycket i mitt tänkande.
 
Hej och välkommen hit!

Vad roligt att de varit på besök och att det är på G.
Nej - man vet aldrig hur de (soc) tänker men det ska säkert gå bra för er.

Jag brukar hänga både här och på FL men för tillfället läser jag mer än vad jag skriver. Man har ju sina perioder när man är mer eller mindre aktiv. Sen brukar "vi" prata privat både med PM och om vi sedan även byter mailadress och telnr... Allt beroende på hur man klickar med de andra.

Min familj satsar mer på "famhemsverksamheten" och väntar således på rätt matchning. Just nu är vi biofamiljen som består av mannen och jag och våra 2 biosöner på 6 och 11 år.

ha det gott!
Adal
 
ADAL ; nu blev jag nyfiken...Vad är FL för sida ??? Letar ständigt info o likasinnade :wink:
Händer stundtals inte så mycket på denna sida så det vore kul att ha flera att alternera med :claphappy:
 
Precis som Bårtblåst skriver.. Det är familjeliv där vi har en tråd (eller flera allt eftersom tiden går ut) Välkommen dit! :razz:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp