Ska vi slå detta med familjehemsfunderingarna ut hågen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej Alla

Nu behövs det nytt blod i denna tråd. Som den analytiska person jag utvecklats till. ÅTERGÅR vi till den intressanta diskussionen.

Att vara ärlig är A och O....bra jen.

Men håller fullständigt med MGB. Soc kan göra en höna av en fjäder....har själv blivit utsatt för det. Så saker som så att säga faller utanför ramarna....var då beredd på att gå till botten med det. du får kanske fixa intygpå att du är frisk etc.

Men att motgångar stärker oss är jag helt övertygad om. Vi kanske ska öppna en ny tråd med namnet MITT SANNA JAG. en tråd där vi inte tillåts kommentera varandra utan endast en presentation av våra fördelar sjukdommar livserfarenheter mm mm. Jag kan börja.
 
Jag har alltid sett familjehemmet.se som lite seriösare än tex Famileliv
O att alla vi som som skriver här inne faktiskt är godkända (eller är på väg att bli) alla har sina erfarenheter o skillnaden. Att vi är vuxna här inne som faktiskt "kan" den här biten...jämfört med familjliv där man alltid måste vara beredd på att försvara sina ord
Så att läsa in, omformulera o "hoppa på" känns mycket mera FL ...
 
Slå absolut inte familjehemsfunderingarna ur hågen!! Jag har också varit utbränd och sjukskriven i 2 års tid för detta! Lärde mig massor om mig själv, mina styrkor och begränsningar! Du har en jättebra erfarenhet att ta med dig in i arbetet som familjehemsförälder - dra nytta av det du lärt dig genom livet - även din utbrändhet! Jag har arbetat i många år som familjehem nu - och det fungerar alldeles utmärkt :D
 
Låser denna tråd, då många inlägg har kommit ifrån ursprungsfrågan. Hänvisar till nästa tråd i stället.

viewtopic.php?f=5&t=790

Hälsningar
Anne Aronsson
familjehemmets.se
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp