Strul med utbetalningar ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är det bara vi som flera gånger råkat ut för "bortglömda", försenade eller felaktiga utbetalningar när det är dags för lön ? Jag fattar faktiskt inte att de inte har bättre koll på detta.... :bounce:
När man sen påpekar detta, ofta flera gånger innan något händer, blir de nästan irriterade ! :twomad:
Inom vilket annat arbete händer detta upprepade gånger ??? ....*SUCK*
 
Plus och minus är svåra grejjer! :smirk:

Kollar alltid mitt lönebesked då det händer att det räknas fel. Sura miner blir det ibland men kan de inte räkna plus och minus så kanske de inte ska ha hand om utbetalningarna...

Sara
 
Tja, jag känner som så att ni ska vara glada som får lönespecar över huvud taget!
Vi blev inte tillfrågade om varsig konto, VEM som skulle ha ersättningen eller något av förra kommunen!
Helt plötsligt fanns bara pengar på kontot.
När vi efter tjat fick specar stämde de inte alls.........
 
Det är lika dant här, vi har haft :angel: :n i 2 och 1/2år men spec från kommunen i kanske 6 månader. Konstigt tycker jag för är inte alla "arbetsgivare" skyldiga att skicka spec? Även om det inte är ett "arbete" i den bemärkelsen så är det ju ändå ett arvode. Ja konstigt är det.

/Lilla ja
 
Visst kunde vi få spec!
Om vi gick över till Swedbank :? :x
Och DET är den sista bank som får hand om mina pengar.............
Tjat, tjat och några påminnelser så fick vi med snigelposten istället :bounce: .

Jag är ingen pedantiskt städtant men är det NÅT jag är noga med så är det att ha ordning på papper och ekonomin! 8) :angel
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp