Hej!!! Jag har ca 15 tim i veckan då vårt placerade barn är i förskola och den tiden är jag i stort sett aldrig hemma- träffar skiftarbetande vänner, vi går en promenad, elelr också tränar jag, hälsar på mina far - och morföräldrar som jag fortfarande har i livet, handlar iblend i lugn och ro och kan då låta mig inspireras av nya maträtter. Botanisera i mathyllorna... Ibland hyr jag film och går hem och bara myser.... :smirk:
Mycket tid går till just motion. Jag mår så ofantligt bra av det!!! De dagar jag tränat mest är jag mest nöjd då jag hämta Liten på förskolan. Då är ajg pigg och på gott humör att stimulera/ vila med Liten. Jag har fått röra mig och gjort något bara för mig själv. Och städa, det gör jag nog lite för lite. Har så svårt att prioritera det... :wink: . Har aldrig varit någon städare, trodde jag skulle bli det med man och barn i huset, men icke-och jag är glad för det!!! När barnen är i skola och förskola behöver jag fart och fläkt.
FIAFLOPP: vad bra att du frågar när du vet att du vill förändra-dock har jag inget bra tjäna-pengar-tips!! Jo, förresten, du kan ju instruktör eller liknande i något. Själv har jag haft kurser i livräddning och sånt tidigare. Bra för självkänslan, om man gillar att göra sånt...
Lycka till med dina timmar alldeles för dig själv, eller tillsammans med andra i /utanför hemmet!!!