Älskade,förbannade,söta,lilla skitunge!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bara barnet och rökt Mariujana ett flertal ggr får vi veta,h*n berättade själv tack och lov i alla fall.
Kontaktat ****** där h*n går i gruppterapi, ********** ,soc,biofar...

I morgon ska vi vara på ********** så det gick fort i alla fall!
Fan vad sviken och spottad på jag känner mig kan jag säga :cry: :cry:
En ganska stor härva verkar det som så det blev många trådar att ta i av mig,är helt slut och tom i huvudet och det är bara början :?
Hoppas det är ok att jag skrev som jag gjorde,kände att jag bara var tvungen att få ur mig till någon som varit med..
 
Ojdå!!!Låter illa...... :cry: Nu har ni en hel del att bita i!Håller tummarna allt jag kan för att det reder upp sig fort....
Precis det där är ju nåt man har som mardrömsscenario!!!!
 
Det är väl en av alla underbara anledningar till att forumet finns? Så man kan få ösa ur sig och inhämta lite nytt fräsch frisk luft igen.
Det du skriver innehåller samtidigt så mycket kärlek så jag upplever det som att du tog det direkt ur ditt hjärta!
 
Nog kommer det från hjärtat alltid...det vet h*n också.

Det är så många som blir inblandade i det här så jag är nästan rädd för min familjs skull,vet inte om jag behöver vara anonym fast det är något av det fegaste jag vet, men vad gör man?
Vi känner inte den familjen alls så vi vet inte vad det är för folk och det oroar mig mycket :cry:

Där det fanns/finns tillgängligt är det tydligen v ä l d i g t lättillgängligt då det finns plantor i ena rummet! :evil: :bounce:
Alltså räcker det inte med att vi tar itu med våran egen lill* placering utan andra behöver få veta var det finns,den h*n fått det ifrån har det inte så lätt hemma vilket vi vet och finns det då plantor där så är det ju både vidrigt och olagligt,alltså går det inte att komma ifrån!
 
Känns dock väldigt skönt att h*n berättade själv för mig,inget har jag fått tvinga ut alls!
Vi pratade med en av terapeuterna där h*n går i gruppterapi i går morse och då sa h*n till henne att h*n pratar ju med mamma, jag litar bara på henne...kändes skönt på ett sätt!
 
Måste bara tillägga en fråga/komentar...
HUR kan soc säga rakt i örat att jag INTE SKA GÖRA SÅ STOR AFFÄR AV DETTA???
Det ÄR en jävligt stor affär kan jag säfa
 
HA!!!
En "riktig" mamma gör stora affärer av allvarliga dumheter!Hur ska dom annars vea att man älskar dom??? :?
Låt gå betyder då för mig att man inte bryr sig...... :littlesad
 
Helgona min vän,jag ska ringa både soc här och så får dom ringa polisen eller så får jag själv göra det,vill vara så anonym som möjligt för vårat trolls skull,h*n har tillräckligt med problem just nu...tycker jag,vill inte att vi som familj ska få mera problem men samtidigt måste jag göra något.
Tankarna snurrar bara....ringer dig snart!
 
Ja, ibland blåser vindarna hårt och mitt i ögat ska vi stå pall och dra i alla trådar lagom mycket.
Jag förstår fullt att det inte alls är en enkel balansgång, även om jag inte har personlig erfarenhet (ännu) av just denna problematik.
Vill skicka dig en massa extraenergitillskott bara så här.
Hälsningar MGB
 
Tack MGB för att du rättade mitt inlägg,eller rättare sagt att du tog bort lite,var fruktansvärt både upprörd,slut och luddig då jag skrev!

Det är inte bara en sak just nu utan massor och det känns kan jag säga,först blir min svåger nära på ihjälsparkad i Fredags utav 10-15 tonåringar,allt riktat emot huvudet så det är ju mordförsök HELT oprovocerat och han är STOR,mycket stor och allt är bara muskler,såg till att få ner honom på backen bakifrån och sen bara sparkade dom emot huvudet och ansiktet allihopa.FY FAN säger jag,jag har inga ord ens!

Han är lika som min man,dvs gör inte en fluga förnär och går endast ut med vänner för att ha lugnt och trevligt.
Hur sjukt är detta samhälle egentligen?
Han mår fruktansvärt dåligt av allt psykiskt och så det fysiska utanpå det då...fy så han ser ut :cry:
Det var samma grabbar som misshandlade tonårstjejjerna så allvarligt för lite sedan som ni säkert minns,gick inte att sätta dit dem eftersom det inte gick att bevisa vem som gjort vad :x :x

Sen så detta med trollet direkt efter,dagen efter...och det är större än vi trodde eftersom det ju handlar om hemmaodling och langning och dessutom till minderåriga,sen vet vi ju inte hur många som är inblandade från grabbens familj (han som gett vårat troll).

Jag tror att jag gjort det jag kan nu i alla fall,nu kan vi endast lita på att myndigheterna gör sitt och tar ansvar för pojken och det han behöver är ju hjälp :roll:

Nu ska jag försöka fokusera på min familj och vårat troll,soc här i kommunen och även rektorn i skolan ( dom går i samma skola) sa att jag har gjort det jag kan och att det var bra att det kom fram så dom kunde sätta in resurser fort så vi får väl hoppas på det!
Vi har fått och kommer att få fortsatt hjälp vilket är skönt, trollet måste arbeta upp ett nytt förtroende hos oss och det förstår h*n säger h*n i alla fall men jag tror de orden eftersom h*n berättat allt själv ang det som skett,vad h*n gjort och vad det kommer ifrån och DET är strongt gjort och visar att h*n litar på oss känner vi!

Gud vad jag skulle behöva lite energi just nu känner jag...
 
Du får en vacker bukett tulpaner av mig, men tyvärr kommer dem bara i tankens väg. Jag förstår verkligen att du har skarpt läge nu, men du gör tycker jag helt rätt i att fokusera på dig och din familj och boning.
Jag lider med dig och dina drabbade, med det otäcka oprovocerade våldet som eskalerar. Min sambos vackre son råkade också mycket illa ut för ett tag sedan. Ett bra tag senare hölls rättegång, förövarna fick sitt straff, men till vilken nytta då?
Suck, vad gör man åt eländet? Det jamsas för mycket och politikerna tar det inte på allvar är min personliga uppfattning!
Det är helt enkelt fruktansvärt!
Kram och var rädd om dig!
 
tack söta du för dina blommor,jag älskar tulpaner dessutom :wink:
Nu ska jag sätta på kaffe och se lite hockey med gubben och trollet och sen försöka sova till mig lite energi tills i morgon!

Kramar och Tack igen!
 
men herregud - när ska eländena ta slut.. :?
Nej jag vill inte hälsa på hos dig :angel ni kan komma till bästkusten i stället.. mindre våldsamheter här :bow
 
Just nu känns det som att vi bor där ingen vill bo...
Trollet är ältligen ( om jag får säga så) på umgänge, vi körde dit och vi hann bara hem ( 16 mil totalt) så ringde h*n och skulle hem.
Nej nu får det vara slut på manipulationerna känner jag,nu vet vi vad det har handlat om varför h*n vägrat att åka på umgänge.
H*n ljuger så fruktansvärda totalt meningslösa lögner om det mesta ang tidigare livet och nuvarande liv till kompisar så h*n vågar helt enkelt inte lämna orten vi bor på eftersom då kan lögnerna komma fram!
Just nu så känner jag mig bara så matt,vi kan inte hjälpa trollet eftersom det ligger så djupt och på vuxen-nivå i det mesta,det går inte längre utan vi måste ha psykologhjälp och då menar jag inte BUP där vi redan går både h*n och vi utan jag menar vuxenterapi!
Känns så hemskt att prata såhär om ett barn men så är det faktiskt,det måste grävas upp från botten och bearbetas innan h*n kommer kunna fungera normalt och bli en glad människa.
Som det är nu så får vi nog vara glada för varje gång h*n kommer hem oskadd för det kommer att gå illa för h*n snart eftersom h*n gjort sig ovän med större ungar som umgås med ännu större (äldre) ungar genom sina lögner.

puh...puh...puh...

Soc och vi har trott att det varit SÅ bra och att allt fungerat SÅ bra förutom beteendet i skolan men gud så bedragna vi känner oss kan jag säga :cry:

Pratade med bio-pappa nyss och han förstår tack och lov och vill ju hjälpa till,han är väldigt bra då han är drogfri och det behövs nu kan jag säga!
Han förstod vad jag menade med vuxen-psykolog-hjälp och beteendevetare och sånt för det ÄR det som behövs.
Känns ännu hemskare att säga det jag snart kommer säga men så är sanningen tyvärr...h*n måste vara sjuk,klart att det är sviter från uppväxt,givetvis men det sitter så djupa skador som verkar vara stenhårt inom h*n att det inte går att få ut om det inte görs något drastiskt snart.

Fick ett nummer till en beteendevetare som biopappa haft kontakt med längre som k'nner honom sedan många år så jag ska ringa och be om råd i morgon tror jag.
Känns som om jag skriver ang än äldre psykiskt sjuk människa och det gör mig så ONT men vad ska jag göra då...sanningen är sådan.

Snälla låt honom kunna ge mig råd så jag kan hjälpa trollet,det värker så i hjärtat!!
 
Usch , ryser när jag läser om alla problem , och vilket stökigt ställe ni verkar bo på . Här är lugna gatan i vår håla och med vår lill* också för tillfället
Hoppas ni står ut , följer med intresse det du skriver och kan gå och tänka på er på dagarna när jag jobbar.
Hoppas du känner mitt stöd Kramar mamma haj
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp