Rewith....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har alldeles för mig att jag läst ngt om Rewith MEN hittar inte det nu .....
Frågar iaf - ngn som har/har haft uppdrag och vad har ni isf för ngn erfarenhet
av att arbeta med dom ?
Nyfiken - har ett besök inbokat :smirk:
 
:claphappy: jaajajajajajajaag vill åxå veta om rewith :?
Jag har åxå inbokat möte . Det som jag blivit mycket nyfiken på är deras "belöningssystem" .
Jag är emot det här med att "ge mig min veckopeng/månadspeng för det är mitt" , barn måste lära sig att man måste förtjäna det man får . Inget är en självklarhet . Lär dom sig det ökar deras chanser att bli handlingskraftiga vuxna . Handlingskraft ger jobb och körkort o s v .
Soc inställning och konflikträdsla med speciellt tonåringar ökar risken att dom ska bli "socialfall" i vuxenålder och då känns det lite som allt varit till ingen nytta :cry: .
Vad rewith sagt till mig i mitt luskande är att dom jobbar mot prestation , men beskrivningen av hur var så omständig att jag hade svårt att begripa hur det skulle fungera i verkligheten .
Nu är jag ju inte snabbe ville (mina mått, ni kan ju inte veta) så en annan kanske fattar med en gång .
Fast å andra sidan så kan jag ha försvårat för mig (har en liiiiiten benägenhet till det åxå ju) och i min försiktighet krävt för mycket info så det blivit som att beskriva hela psykologigrunden på 30 min .
Jag har jobbat med skräckexempel och det har ni åxå så NI vet vad jag pratar om så det gör mig fegis i stora mått .
Jag vill ha en samarbetspartner som den jag jobbade med sist . Raka rör , det som var sagt det gällde , ställde sig emellan soc. och mig , fanns där i alla lägen . Jupp de rockar stenfett :wink:
Så varför samarbetar jag inte med dom nu ?
Berättigad fråga :razz: Dom arbetar med tyngre placeringar än vad jag är beredd att ta just nu , om ni förstår . Förklaring på tråden "I´m back....öppnar dörrarna igen"

Adal..... har du missat annonsen som dyker upp här på högersidan ? :wink:
För övrigt önskar jag er alla vardagshjältar på detta forum en aldeles fantastisk och underbar dag :banan:
Varför ? För det är det minsta ni förtjänar :bow
 
Nebulosa - jag blir alldeles glad i hjärtat av dig :rollhappy:

Tack för alla dina underbara inlägg!!!

Vilka samarbetade du med då?
 
:bow Till er tjänst :bow
Har jag ju uträttat någonting bra idag ju :wink:

Företaget är rätt litet och heter JN .
Med dom behöver du inte undra . det som sägs det gäller .
Där finns inga hemliga tecken , otydlighet eller märkligheter som lämnar en osäker .
Raka rör helt enkelt .
Område Halland , Skåne och lite småland .
 
Ja Nebulosa ... har alldeles missat den där.
Någon sa någongång att man läser det på vänster sida därför skrivs tex på aftonbladet och andra nättidningar det viktiga på vänster sida... På mig verkar det stämma - missar det mesta på höger sidan...
 
HAHAHAHHAAA :D
Jag ska inte säga alltför mycket :oops: Att jag lyckats se det är kors i taket när det gäller mig :banan:
Har en liten bus sak på G här , återstår att se om den faller i smaken s a s :wink:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp