Är det bara jag?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonymous

Guest
Blev lite fundersam då jag fann detta nya forum. Men det skall bli kul att lära sig något nytt :idea: :idea: :wink:
 
Hej!
Vi har idag lagt upp detta forum. Det har varit lite problem med det gamla och många har efterfrågat vissa funktioner som finns i detta nya forumsystem.

Anledningen till att man måste skapa sig nya användare är att de gamla användarna inte gick att flytta över till detta. Det gamla forumet byggde inte på någon "erkänd" mall utan vi hade gjort det själva.

Hoppas ändå att det inte ska vara några större problem att lära sig det nya. Jag var själv skeptisk till detta forum men när jag använt det ett tag så tycker jag att det är mycket lättare och bättre än det gamla.

Ha en fortsatt bra dag!

Hälsningar
Anne Aronsson
familjehemmet.se
 
Hoppsan då...så paff jag blev!
Men kan man nu se alla svaren på ett inlägg samtidigt så är ju bara det en STOR förbättring!
 
Nu måste jag få berätta att även jag har lärt mig detta... Och visst är detta nya forum utmärkt.... :D
 
Vad glad jag blir!

Skönt att det fungerar. Det är svårt att komma in i det till en början, det tyckte även jag.

Ha det bra!

Hälsningar
Anne Aronsson
familjehemmet.se
 
:D Jag måste då säga att ju mer jag ser av den här modellen desto mer gillar jag den......Lätt att läsa,lätt att hitta i och tydliga indikationer på nya inlägg!......(Citroênakuten har samma såg jag idag.... :lol: )
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp